Normal mi? Kaba saba psikopat erkeklerin bana böyle davranmasını seviyorum
1 ay
Normal mi? Kaba saba psikopat erkeklerin bana böyle davranmasını seviyorum
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Psikolojik analiz yapalim biraz.
1. Istedigin siddetden ziyade sahiplenilmek herseyinle beraber, ozellikle en savunmasiz anlarinda bile yaninda ola bilecek herseyini vere bilecegin yaninda olmaktan korkmayacagin biri.
Ne istedigini bilmek onemli.
2. Uzun sure güçlü olmaya calismak ve cok ozgur kosullarda yetismenin sonucudur bu , bazen nadirende olsa cok baski altinda yasamis biride bunu isteyebilir.
3. Insanlarda olan kortizol yuksek dozda olunca insanlar birkac yolla bunu ata biliyor buna misal olarak boks yapanlar genel olarak sakindir cunki dayak atmakdan daha çok dayak yemek insani sakinlestirir.
- Bipolar bozuklugun var adhd orta seviye ,
Ancak en buyuk sorun Derealizasyon yasaman.
Psikolojik sıkıntıların var belli ki, destek almanı tavsiye ederim.
Çünkü her erkek sana öyle davranmıyor aynı ilgiyi almaktan sıkılmışsın.
haayır normal degil ama sen kendini öyle hissetiriyorsan sıkıntı büyük
Ruh sağlığın iyi değil
Aci cekmek hosuna gidiyordur
normal biri olmadigin icindir o
Bu bilginin bize faydası nedir?
Çünkü sen küçük bir cinsel objesin
İyi misin?
Anormalsin
Ağır saykopat mış gibi
Iyyy
Azgınlıktandır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?