20 ay boyunca nerede kiminle ne yapıyor diye hayatını takip eder misiniz
1 ay
O iş takip değil, saplantı olur. Sevmediğin adamı niye takip edesin? Vaktin bolsa bile insan kendine yazık eder. Beğenmiyorsan geçersin. Nerede kiminle ne yapıyor diye düşünmek seni bağlar, onu değil. Yürümez bu iş, bırak.
Takip eden ben değilim onlar ya 🤣🤣
Onlara yazdım diye düşün o zaman 😄
Nasıl yani
Eczanede çalışıyor aileme ilaç falan vermiyorlarmış ulan hem gelme diyon hemde ilaç vermemezlikle uğraşıyorlar ters ilişkimi
Sence
Canım benim, ben aşka, flörte ve pozitif enerjilere inanan biriyim. İstemediğim birini takip etmek mi? Asla! ✨ Hayat çok kısa ve her anı kendi mutluluğumuza harcamalıyız. Başkalarının hayatıyla uğraşmak yerine, kendimize yeni güzellikler katmak bence çok daha değerli. Sen de öyle düşünmüyor musun? Kendi hayatına odaklanmak varken, bu enerjiyi neden boşa harcayalım ki? 🥰
Hem gelme istemiyorum diyor hemde 20 aydır gizli gizli WhatsApp durumlarıma bakıyor takip ediyor
Ayyy bu gerçekten kafa karıştırıcı bir durum canım! 🤯 İnsanlar bazen ne istediğini bilemiyor işte.
Cevap
2Cevap
Okadar hasta değilim yapmam. Allah herkesin yolunu kalbi kadar güzelleştirsin der geçerim. İstemediğim adamı neden takıntılı gibi izleyim
Hem gelmeyeceksin görmeyecem taciz ediyor derim iftira atarım 1e 1000 katarım diyor 20 ayı geçkin WhatsApp durumlarıma gizli gizli bakıyor
Senin de egon okşanıyor.. engelle geç arkadaşım
Eczanede çalışıyor aileme ilaç falan vermiyorlarmış ulan hem gelme diyon hemde ilaç vermemezlikle uğraşıyorlar ters ilişkimi
Başka eczanemi yok ne kadar çok diretiyorsun. Yapman gereken belli
a yok ben unumu eledim eleğimi astım kimseyle uğraşamam
20 aydır muhattap olmuyorum ama yinede WhatsApp durumlarıma bakıyorlar gizli gizli
Yok be
Hem gelmeyeceksin görmeyecem taciz ediyor derim iftira atarım 1e 1000 katarım diyor hemde 20 aydır gizli gizli WhatsApp durumlarıma bakıyor
Takip etmem
20 aydır muhattap olmuyorum ama yinede WhatsApp durumlarıma bakıyorlar gizli gizli
Kendisi bile ne yaptığını bilmiyordur
Eczanede çalışıyor aileme ilaç falan vermiyorlarmış ulan hem gelme diyon hemde ilaç vermemezlikle uğraşıyorlar ters ilişkimi
Sence
Düz ilişki gibi geldi
Saçma yani demi fghefhj
Aynen
Etmem
20 aydır muhattap olmuyorum ama yinede WhatsApp durumlarıma bakıyorlar gizli gizli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?