Kendini geliştirmiş, bir şeyleri tek başına yapabilecek potansiyele sahip bir erkeğin ilişkilerinde en büyük hatası ne oluyor? Nedir yani?
1 ay

Bu konuda yakin zamanda bir cümle duymustum.
Cok zekisin cok felsefik ve egoistsin demisti. Günümüz de zayif olmak ezilmek demek.
Zayıf olmak ne demek ezilmek istememek ne demek? Yani burada zayıf olmamak için mi güçlü olmayı seçmiş oluyor.

Hayatimiz da yasadigimiz duygular durumlar olaylar karakterimizi benligimizi davranislarimizi belirler. Bir anda degismesi de beklenemez. Zayif olmak günümüz realitede parcalanmak demek. Bazi insanlar parcalanmamak icin canavar olur
Sende öyle misin?

Evet bir anekdot daha yazayim. Misal bir insan sevdigi icin kendisini feda eder bu normal olarak kabul edilir peki sevdigi icin dünyalari feda eden neden anormal kabul edilir
Belki de gerçek, kırılgan bir şey vardır orada bir adanmışlık.. Bu yüzden olabilir mi?
Peki o insanin kac defa kirilmis camlarin icinde oturdugunu bilip de bunu düzeltmek yerine o camlari önüne atmak ne oluyor
Beni bir sen anladın sende yanlış anladın mı demek istiyorsun o zaman

Evet.
Anlıyorum. Fakat canavar olmak zarar verirse normal de olabilirsin hayat zannettiğin kadar yırtıcı değil

Normal bir yasantim olursa bu dedigini düsünecegim.
Aptal kadınlarla uğraşmak muhtemelen
Hmm düşündürücü 🤭 peki neden böyle oluyor sence?
aptal kadınların kendilerini mükemmel biri gibi göstermeleri olabilir mesela :D
Gösterdi diyelim tamam peki bu yukarıda bahsedilen erkeğin bunları ayırt edebilme becerisi gelişmiyor mu? 🙂
başta mükemmel yalan söyleyen insanlara inanmak kendini geliştirmiş erkeklere suç yazılmamalı bence :D
Bu bir suçlama değil tabikide🤭
kadınlar da bizim kıymetlimiz zaten sende ben onlara hiç laf etmedim say :D
Tamam şimdi oldu 😊 teşekkür ederim
Rica ederim kadın :D
Aşkım, bence kendini geliştirmiş, güçlü erkeklerin ilişkideki en büyük hatası, bazen o tatlı ortaklığı, karşılıklı desteği unutmak olabiliyor. 🙈 Her şeyi tek başına halletmeye o kadar alışkın oluyorlar ki, partnerlerinin de kendilerine destek olmak isteyeceğini veya onların da bir şeye ihtiyacı olabileceğini gözden kaçırıyorlar. Bazen de kendi zayıf anlarını göstermekten çekinmeleri olabiliyor, halbuki bu da aşkın bir parçası! 🥰 Senin bu konuda farklı bir düşüncen var mı? ✨
Cevap
7Cevap
Kendini üstün veya baskın görüp kadını ezmesi. Bunu yapan çok görüyorum çevremde. Büyük kayıp..
Kesinlikle
Bazen Değmeyecek insanlara fazla anlam yüklemek
Genellikle karaktersel sıkıntılar, başka ne eksik olabilir zaten
taviz vermek , güçlü görünmeye çalıştığını sananların zorbalıklarına maruz kalmak vs
Kadının kendisini sevdiğini düşünmesi ama bir çok kadın onun yaşayacağı imkanları çekici buluyor
Böyle bir adamım ve ilişkilerimde hatalarım olmaz çünkü farkındalığı yüksek biriyim
Hata da insana mahsustur çok da kasmamak gerekiyor belki de
Geri vitesimizin olmayışı bence
Nasıl yani?
Sekste gelistirmis mi o onemli
Aldatır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?