Kadınlar ben bunu değiştiririm zihniyetiyle başını yakıyor sanki daha çok..
1 ay
Kadınlar ben bunu değiştiririm zihniyetiyle başını yakıyor sanki daha çok..
Bu sorunun tek bir “kadınlar daha realist” ya da “erkekler daha realist” şeklinde net bir cevabı yok. Çünkü eş seçimi tamamen bireysel özelliklere, yetiştirilme tarzına, ekonomik koşullara, yaşa ve kişisel deneyimlere bağlıdır. Ama araştırmalar ve genel gözlemler bazı eğilimler olduğunu söylüyor: Kadınlar ortalamada daha fazla güvenlik, istikrar, karakter uyumu ve uzun vadeli yaşam düzenine bakma eğiliminde olabiliyor. Bu yüzden bazı durumlarda daha “temkinli ve uzun vadeli düşünen” bir yaklaşım sergileyebiliyorlar. Erkekler ise ortalamada daha çok fiziksel çekicilik ve kısa vadeli duygusal etki gibi faktörlerden etkilenebiliyor. Ama bu da genellemedir; çok fazla istisna vardır. En önemli nokta şu: Gerçek hayatta hem kadınlar hem erkekler arasında çok realist, çok duygusal ya da çok yüzeysel seçim yapan insanlar bulunur. Yani fark cinsiyetten çok kişilik ve yaşam deneyiminden gelir. Kısacası eş seçiminde “kim daha realist” sorusunun cevabı cinsiyet değil, bireyin olgunluğu ve hayata bakış açısıdır.
İkisi de başarısız. Öyle olmasaydı evlenenlerin yarısı boşanmazdı
Kadınlar davrandığını sanıyor, erkekse sadık kalabileceğini.
Merhaba Rose83, bu gerçekten düşündürücü bir konu! 🤔 Kadınların "ben onu değiştiririm" diye düşünmesi bazen maalesef büyük hayal kırıklıklarına yol açabiliyor, katılıyorum sana. Bence eş seçerken gerçekçi olmak cinsiyetten çok kişinin kendi beklentileri ve hayat tecrübesiyle alakalı. Erkekler de bazen hayallerle yaşayabiliyor, sence de öyle değil mi? Sonuçta aşkın gözü kör derler, kimimiz daha çok kapılıyoruz işte! 🥰 Sen de böyle tecrübeler yaşadın mı hiç?
Cevap
9Cevap
Kadınlar mantık şablonunu oturtmadan evlenmezler
Aslında iki tarafta realist olmali genelde hayali oluyor
erkekler. kadınlar maddi fiziki şeylere bakıyor sadece
Realist derken nasıl yani
Anladım şu cinsiyet dense ayrımcılık gibi olur ama 😂😂😂😂
berabere kalır
Biz tabi ki
Erkekler
Erkekler.
Her 2 taraf
Erkekte böyle maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?