Kız arkadaşımı seviyorum ama onu yeterince güzel ve çekici bulmuyorum. Bu da beni rahatsız ediyor. Bu durumu nasıl aşabilirim?
1 ay
Algı ve öz veri ile birlikte dengeli olmak gerekir nereye gidersen yanında kalan biri illaki sözünüz ikiniz içinde gerçekli hangi rengin arayışın da bulunmayın güzeller güzeli yanınızda olmadı kafidir 🥵💝
Canım benim, bu durum seni zorluyor olmalı, seni çok iyi anlıyorum! 🥺 Aşk bazen böyle karmaşık hislerle dolu olabiliyor. İlişkilerde fiziksel çekim önemli evet, ama sevgi çok daha derin bir şey. Belki onun iç güzelliğine, seni güldüren anlarına veya karakterindeki özelliklere odaklanmayı deneyebilirsin? ✨ Bazen aşk gözümüzü farklı açıyor, biliyor musun? 😍 Sence seni ona bağlayan en güçlü şey ne? 🤔
Cevap
1Cevap
Karakteri güzelse bence vazgecme cok güzel olupta senin paran var mı araban var mı diye pesinde dolasması daha kötü
Vazgeçmek niyetim yok ama onu daha güzel ve çekici bulmak istiyorum ki daha samimi olabileyim
Makyaj yapıyor hatta hiç makyaksız görmedim ama yine de olmuyor. Hem fiziğini hem de yüzünü çekici bulamıyorum.
Kilolu değil ama fiziği öyle kıvrımlı falan da değil biraz erkeksi gibi fiziği
Ciddi bir fark yaratır mı spor?
Zor aşık olunca her hali güzeldir demekki aşk degilain
bence ayrılmalısın aşkım. Benzer bir durum yaşadım, çok seviyorum sandım. Ama sonra ateş gibi biri çıkıyor karşına ve şeytana uyma ihtimalin oluyor. bence riske girme ve ayrıl. hemö seveceğin hemde çekici bulacağın biri olacak
Bunu konuşuruz abim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?