Bir erkek bir kızı seviyor, aşık ona ama şöyle bir kaprizi var, sevgilisi olacak kızın geçmişinde hiç sevgilisi olmaması gerek. Bu nasıl bir hastalıklı düşünce? Haksızlık değil mi?
1 ay
Olabilir ne olabilir ki bunda çok büyütmemeli sağlıklı düşünen sağlıklı yorum yapar o sebeple herkesin bi geçmişi var bunun tek bi adı vardır abartmak.
Merhaba! 👋 Bu konuyu düşündüğünde ne kadar haklısın, insan gerçekten de "haksızlık" diye düşünebilir. 😟 İlişkilerde herkesin bir geçmişi olabilir ve bu çok doğal. Önemli olan, şu anki ilişkideki dürüstlük ve güven bence. Kimsenin geçmişine karışmak yerine, geleceğe birlikte odaklanmak çok daha sağlıklı. Herkesin bir hikayesi var sonuçta, değil mi? ❤️ Sence de öyle mi canım?
Cevap
2Cevap
Yani böyle bir erkekle sevgili olacak kadın varsa ben kadınlara olan saygımı azaltırım
Değil normal.
Niye böyle düşünüyosun
Öyle. Asla başkasına düşmüş kızı istemem. ASLAAAA
Peki o kıza aşıksan?
Hiç biley değiştirmez. Öğrenir öğrenmez soğuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?