Sevgilisine kocam diyenler sizce de itici mi, evlenmeden kocam demek normal mi?

Yüzük yok, imza yok sinir oluyorum ya. Ben kötü, belki başkasının karısı olacak, mesela gelecekte kocamı falan böyle düşününce geçmişte böyle bir sevgilisi varsa çok sinir olurum yani. Gece gece bana geldiler herhalde ahhahahahahah
Sevgilisine kocam diyenler sizce de itici mi, evlenmeden kocam demek normal mi?
Cevapla