Neden çoğu erkek 30 yaşındaki kadını değil de 18 yaşındaki kızları çekici bulup bunu normal görüyor?

Fake Instagram hesabı açmıştım amacım tek erkeklerin gerçek yüzünü öğrenmekti bana yazanlar oldu evlisi bile evlisi kusmalk
hep yaşlarını ilk başlarda küçük söylediler beni küçük sandıkları için sonra 24-40 olduklarını söyledim ben de hep yalandan 15-20 diyordum ya hiçbiri konuşmayı kesmedi tam tersi çok hoşlarına gitti delireceğim ya 30 yaşındakine 15-24 yaşındayım diyorum çok normal diyor hep aynı laflar

26 28 arasındaki birine 16 yaşındayım dedim çok iyi tam yaşımız uyuyor 10 yaş çok çok normal olması gereken dedi erkekler 10 yaş küçük kızları sanki 2 yaş varmış gibi davranıyor bunu anladım

30 yaşındakini beğenmeyip küçük çocuklara ilgi duyuyorlar bunu da normal olması gereken diyorlar

Güncellemeler
1 ay
Tüm pedolar sübyanlar toplamdı buraya klasik lafları şu kadın erken olgunlaşıyor he aynen 5-40 yıl ileriye gidiyor biyolojik saatmiş miş miş ben pedoyum desene birde bununla övünüyorlar kadınlara çıtır taze diyen öyle gözle bakanlar bunları diyenler yüzde yüz sübyancı
Neden çoğu erkek 30 yaşındaki kadını değil de 18 yaşındaki kızları çekici bulup bunu normal görüyor?
Cevapla