Boşanmış bir kadın olarak komşumdan hoşlanıyorum, göz göze gelmemiz ne anlama geliyor?

Merhaba arkadaşlar sizinle dertleşmek istedim bundan 3 yıl önce evlendim evliliğim kötü geçti psikolojik fiziksel şiddetlere maruz kaldım dayanamadım 1 buçuk yıl sonra boşandım 1 yıla yakın boşandım bu çalışmaya başladım çalıştığım yerde benden 3 yaş küçük biri vardı bakışırdık bazen sonra tesadüfen komşum olduğunu öğrendim bazen sitede de göz göze geliyoruz ama boşandığımı bilmiyor ben de kendi içimde vazgeçtim hep ona bakar gülerdim bugün gülmedim şaşırdı bana baktı gitti arkadaşlar ben onun gözlerinde yaşama umudu gördüm onu uzaktan seveceğim zaten evliliğe tövbeliyim ama size bir şey diyeyim mi o kadar tatlı ki anlatamam ben ondan adım beklerken dayısı bana istek attı ben de kabul etmedim sildim belki bana inanmazsınız ama onu görünce hiç derdim yok sanki onunla sohbet etmek istiyorum bugün markete gelir misin dedim gelemedi işi vardı küçük bir kardeşi var beni çok sever 6 yaşında o geldi ailecek beni severler komşu sonuçta sürekli balkona çıkarım görürüm diye sizce ne yapmalıyım sizce bir erkek hoşlanmasa sevmese gözlerinin içine bakıp güler mi ben yine aptalım sanırım seviyorum ama kavuşmam da bu kadar teşekkür ederim.
Boşanmış bir kadın olarak komşumdan hoşlanıyorum, göz göze gelmemiz ne anlama geliyor?
Cevapla