Merhaba arkadaşlar sizinle dertleşmek istedim bundan 3 yıl önce evlendim evliliğim kötü geçti psikolojik fiziksel şiddetlere maruz kaldım dayanamadım 1 buçuk yıl sonra boşandım 1 yıla yakın boşandım bu çalışmaya başladım çalıştığım yerde benden 3 yaş küçük biri vardı bakışırdık bazen sonra tesadüfen komşum olduğunu öğrendim bazen sitede de göz göze geliyoruz ama boşandığımı bilmiyor ben de kendi içimde vazgeçtim hep ona bakar gülerdim bugün gülmedim şaşırdı bana baktı gitti arkadaşlar ben onun gözlerinde yaşama umudu gördüm onu uzaktan seveceğim zaten evliliğe tövbeliyim ama size bir şey diyeyim mi o kadar tatlı ki anlatamam ben ondan adım beklerken dayısı bana istek attı ben de kabul etmedim sildim belki bana inanmazsınız ama onu görünce hiç derdim yok sanki onunla sohbet etmek istiyorum bugün markete gelir misin dedim gelemedi işi vardı küçük bir kardeşi var beni çok sever 6 yaşında o geldi ailecek beni severler komşu sonuçta sürekli balkona çıkarım görürüm diye sizce ne yapmalıyım sizce bir erkek hoşlanmasa sevmese gözlerinin içine bakıp güler mi ben yine aptalım sanırım seviyorum ama kavuşmam da bu kadar teşekkür ederim.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar