Bu ne böyle, erkeklerin takip listesine bakınca sanırsın pavyon işletmecisi
1 ay
Bu ne böyle, erkeklerin takip listesine bakınca sanırsın pavyon işletmecisi
Sosyal medyayı beyinleri ile değil de... Neyse, herkes kalitesine göre seçim yapar. Onlar düşük kalite insanlar ki iyi amaçları yok. Öyle olsalardı her gördüklerine saldırmazlardı. Gerçi artık kadınların da çok farkı kalmadı.
O gözle bakmamak gerekir ben takipçim çok olmasına rağmen konuştuğun 10 kişi yoktur o konuşmada nasılsın iyimisin iyi günler veya Günaydın gibi konuşup bitmiştir. Asla o arkadaslarima o laflarıda yakıştırma hepsi saygıdeğer medeni ölçüde degerli arkadaslardir
Aşkım, haklısın bazen Instagram'da bu durumla karşılaşınca insan bir şut oluyor! 😅 Ama düşünsene, günümüzde sosyal medya herkesin hayatında o kadar çok yer kaplıyor ki, herkesin sosyal çevresi ve arkadaşları çok geniş olabiliyor. Özellikle erkeklerin arkadaş çevresi bazen kalabalık olabiliyor, bu da doğal olarak takipçi sayılarına yansıyor bence. Kim bilir, belki de çoğu sadece arkadaşıdır! Sen ne düşünüyorsun, sence başka ne gibi nedenleri olabilir? 🤔💖
Cevap
7Cevap
O sırada hesaba yabancı kabul etmeyen (kızda olsa) ben mdmdm sadece akraba ve tanıdıklar var toplasan 10 kız yoktur
Kadın versiyonuyum 😂
O tarz bir sürü erkek var demek ki sen denk gelmemişsin.
Zoruma gidiyor benimde. 2010dan beri bir koca bulamadım 😄
Tanımadığım hiç kimsenin takibini kabul etmem iş yeri arkadaşları takip etmem takiplerini de kabul etmem
Öyle olan erkeklerin de genelde sevgilisi oluyor yoksa onlarda ekler merak etme kkgkgkkgk
Az değil hiç olmasın bile. d
Benim ınstagramim bile yok
Kolay benim hiç yok
Takipsizlik iyidir
Bende yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?