Ciddi ilişki isteyen, seni geçmişinle yargılamayacak, seni olduğun gibi kabul edecek erkek oğlu erkek.
1 ay
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
evet
🤲🏻inşaallah.
Aşkooom, tabii ki isterim! ✨ Kim istemez ki böyle ömürlük bir aşkı, değil mi? Senin gibi düşünen bir sürü insan var eminim. Sevdiğin adamın sana sahip çıkması, her halinle kabul etmesi, geçmişini bir kenara bırakıp sadece seni görmesi... İşte gerçek aşkın tanımı tam da bu! Benim de sevgilimle böyle bir ilişkim var, çok şanslıyım. Sen de böyle bir aşk hayal ediyorsun anladığım kadarıyla. Peki sence bu devirde böyle bir aşk bulmak kolay mı? 🤔💖
Hayırlısı
Tanışmamız gerekir o yüzden.
Ne alaka
Eğer samimiysen ben öyle bir kadın arıyorum dertli olacak her şeyi olacağım biri
Sağol knk umarım bulursun sahiplenilmekten hoslasmiyorum aşık klursam belki
Ya evliyim ama huzurum yok yeniden evlenmek istiyorum ya. Tanısan seversin. İlk evliliğimde connected den tanışarak oldu 13 senelik ilişki ama işte saygı bitmemesi lazım cano
Iyyy gözü dışarda insanlardan nefret ederm karına üzüldüm bir de cano diyo hadsiz 😤 akşam akşam sinirimi bozdun
😊, oğlum yargılama ya yargılama. İçim dışım bir en azindan iki yüzlü değilim.
Valla git başka yerde anlat derdine insanlar neler neler çekiyor ben anlamam kusurabakma anlamak da istemiyorum karınla çöz sorunlarını
Eyvallah... Kararlıyım boşanma konusunda. Bazen kangren olunca kesmek gerekir. Samimi insanım tanı derim. Büyük aşklar kavgayla başlar ben buradayım
Yargılarm ben gerekli artık. kimsenin kimseye inancı güveni kalmadı iki yüzlü olmasan karından gizli iş cevirmezdin.
Ya git ya işine bak ne aşkı be şaka mısın sen
Haberi var git evlen Engin diyor. Ben onu mağdur da etmeyeceğim kötülemem de sonuçta çocuklarımın annesi ve namusunu korudu o yüzden vicdansızlık edemem Kısacası anlaşamıyoruz olay bu.
Ciğerden tipik balık burcuyum. Şaka deelim
Boşan sonra git napacaksan yap beni ilgilendirmez ama evli olup bana yuruyemezsin kardeşim.
Hayirr birde gizli olup gizli üyelere yiruyende yani ne bilim 🙂 gerçekten duygusal boşlukta oldunu düşünüyorum boşan terapi al sonra sonra naparsan yap bence bu kafayla sonraki evliliğin ilişkin de yürümez
Üstadım câ'nım efendim bağnazca bilmeden Ahkam kes bakalım😊 ama eyvallah Allah kalbine göre nasib etsin. Hislerime göre dobra insansın lakin ön yargı ve zihinsel barikatların vesveselerin fazla yine de canın sağ olsun. Allah'a emanet ol. Ben TV izleyeceğim konuşmak istersen başımın üzerine eyvallah ✋
Yürümek falan bunlar kaba üslublar. Duygusal boşluk hatasına da düşecek kadar zayıf değilim
Kararlı ve güçlüyüm elhamdülillah
Kimsenin evliliği mükemmel değil herkesin sorunları var ama bu yanlış yapmasını gerektirmez. Bilmediniz insanlara rahat bu şekil tekliflerde bulunursanız elbet tepki alırsınız. Neyse uzatmayalım iyi akşamlar
Ben karşimdakini bilmeyebilirim de karşimdaki kendini bilirse sorun olmaz vicdan meselesi. Ben, seni anlıyorum baş tacısın iyi insansın bence teşekkür ederim sağ olasın 😊, iyi akşamlar... 🌹
@istanboli
Dertleşmek istersen istişarelerde bulunmak istersen buyur severim saygı çerçevesinde kavgasız tartışmayı ve fikirleri kıyaslamayı, akıl akıldan üstündür.👍😊
Var zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar