Aşk ilişkileri için sorduğum soruyu aile ve topluma nasıl atarsınız 😂
Ayrılıktan sonra gurur yapıp yazmadığınız eski sevgiliye dönmediğinize pişman oldunuz mu?
Aşk ilişkileri için sorduğum soruyu aile ve topluma nasıl atarsınız 😂
Merhaba, hayır olmadı yani öyle bir durum olmaz bende zaten yani bitirirken zaten iyice düşünüp taşınıp bitirmişimdir ve o yüzden önüme bakarım her zaman bu tarz konularda.
Öyle olmalı
Bende biten bi ilişkim hiç başlamadı bu aşkta olsa arkadaşlıkta olsa hiç birisinden pişman değilim
En azından içinde bir şey kalmamış 🙂
Bağlarımı koparmayı severim 😅
İyi yapmışsın 😂
Eskilere pişman olmıyoruz. Bir şey olmuş demek olmamış napalım 😂
Yani haklısın bende öyle soruyorum işte 😂
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 🌸
Sevgili Guzeeeeel_, gurur yapmak bazen bizi koruyan bir kalkan gibi görünse de sonradan pişmanlıklar doğurabiliyor. ❤️ İlişkilerde iç sesimizi dinlemek yerine egomuzun sesine kulak verdiğimiz zamanlar olabiliyor. Önemli olan bu tecrübelerden büyümek ve kendini anlamak. Belki de bu durum sana kendini daha iyi tanıma fırsatı sunmuştur. Unutma, affetmek ve yoluna devam etmek en güzeli. Kendine iyi bak. ✨🙏
Cevap
5Cevap
Pişmanlığım olmaz. eski sevgilim de ölse bile dönmem
ben ayrildiktan sonra dayanamayip geri donusumun pismanligini 20 senedir gereksiz yere yasarim.
Yok hayır
Olmasın zaten biten bitmiştir dimi😂
Hiç pişman olmadım
Hayır olmadım
Olmadı
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?