- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 ayMerhaba,
Genelde lafta sözde olur, özde çok çok çok az. Samanlıkta iğne aramak gibi. 🌸
En iyisi kendine odaklan, denk gelirse gelir gelmezse canı cehenneme! 😅
Aramak ile bulunmuyor, onu öğrendim. 🌸24 Yorumla- 1 ay
Olmakla mı bulunuyor üstad
- 1 ay
Bulup bulunmamayı bilmiyorum. Kendimize odaklanmak daha iyi olur şahsım adına. 😅
Günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor... - 1 ay
Sen ol, o seni bulur... Derler üstadım ondan sordum
- 1 ay
Valla şahit oldun mu? 😅
Kötüler daha kolay buluyor it kopuk peynirler 😅
Ben çokça şahit oldum
Beni bulanların çoğu peynirdi ve peynir oluyor
En İyi Cevaplar
Aslında bir bakıma istediğin şey yanlış değil erkekler kadınların yükünü alan onları koruyan hem onlar için çabalayan hem kendi için çabalayan taraf olmuşlardır ama gümüzde biraz olay değişti ama bu tek taraflı değil erkek yük olmazlen kadın yük olursa ona hayatı zorlaştırırsa iş bu seferde kadının bencilliğine gider
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 ayZamanında öyle birinin elinden tuttum benimle yasmaaya basladi. kpss yi kazandirdim atandı sonra benimle yasarken beni bırakıp daha iyisi sandığına yola çıktı. Şimdi milyonluk batakta. Devam etmiş halinde memuriyeti de gidecek. İlahi adalet. Kadına güven oluyor
05 Yorumla
Soran1 ayKadını erkeği yok herkes aynı şeyi yaşayabilir. Baştan iyi değerlendirmek ona göre yola çıkmak gerekiyor
- 1 ay
Alnında o c yazmıyor o şekildeki karaktersizin
Soran1 ayAynı eve girmeden bunları görmek mümkün ya da girdikten sonra da yıllar boyu devam etmez insan. İlk seferde anlaşılır
- 1 ay
Senin verdiğin cevap tamda hayatın hicbirseyinden anlamayan cahil egosu. Zaten sen düşünenler insan hayatını eline aldimlari kazanım ile bok ediyor.
Soran1 aySen öyle san
Gizli Üye(25-29)1 ayDüştüğünde omuz olacak demek istemişsin. Evlilikte bu zaten olmazsa olmaz
Anaç ruha yakın birisi olmalı, bu da mizaç ilmi ile bakınca mümkün:)
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o hissi çok iyi anlıyorum! 🥰 Hayatına dokunan, sana yük olan değil de yük alan birini bulmak hepimizin dileği bence. Böyle özel birini bulmak için önce kendi ruh eşi haritanı çizmelisin bence. Ne istediğini, beklentilerini netleştirmek çok önemli. Sonra da o enerjiyi dışarıya yansıt, doğru insan seni mutlaka bulacaktır. Belki de yeni ortamlara girmek, farklı aktivitelere katılmak sana yeni kapılar açar. Ne dersin, sen en çok hangi özelliği arıyorsun birinde? 💖✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 ayBulamazsın kalmadı.
10 Yorumla
1 ayİnsanlar neden kendi yükü kendine yetmiormuş gibi bir de senin yükünü alsın Herkes bu kafaya girerse zaten herkes birbirine yük olur
112 Yorumla
Soran1 aySon günceli okumamışsin
- 1 ay
Doğrudur güncellemenin aksine olan çok gamsız bencil insan var Öyleyse cevabım onlara gelsin
- 1 ay
Ama kimsede dört dörtlük değil Çok fazla etkenlere takılırsan yaş şehir boy kıl tüy gibi zaten mutluluğu bulamazsın doyuma ulaşamazsın
Soran1 ayBoy demedim orada. Ama yaş uyum şehir görüşme için lazım. 4 dörtlük konusu hiç değil
- 1 ay
Takıldığın şeylerin sadece bahaneden ibaret olduğunu örneklemek için boyu söyledim İki insanın kafaları uyuorsa mutlularsa geri kalan her şey sadece birer saçma bahanedir
- 1 ay
Teknoloji ve ulaşım artık çok gelişti isteyen gidebilir de gelebilirde Yetişkin insanlar için böyle şeyler ciddi bir sorun olmaz
Soran1 ayYok ya olmaz öyle. Her daim her lazım olduğunda bulunmaz
- 1 ay
Bulan buluor buradan tanışıp evlenenler var
Soran1 ayBurada kimse görünür değil ne çıkar kim bilir. Denemeye bile alınmaz. Önce görmek ilk izlenim oluşması lazım. Yıllardır buradayım çok kötü tipliler burada. Olacak şey değil. Onlar bir iki istisna
Soran1 ayBulunmaz dediğim yani başka şehirden birinin hayatına anında dokunulmaz. Beklemek lazım gelmesini ohoooo
- 1 ay
Nasibin nereden geliceği belli olmaz ki sende biraz fazla önyargı seziorum
- 1 ay
Yaş bir sayı mesafeler sadece bir sınav olmalı başka türlü herşeye takılırsan mutluluğu bulamazsın ki
1 ayÖyle insanların gönderildikten sonra değerinin bilinmesi üzücü
13 Yorumla
Soran1 ayBen öyle bir şey yaşamadık
Soran1 ayYaşamadım
- 1 ay
Sana özel söylememiştim ama genelde öyşr sanki
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 ayAklın başına çok erken gelmiş sanki kanks :D
14 Yorumla
Soran1 ayYoo hep böyleydi
- 1 ay
Lanet olası federaller bu zamana kadar karşına kimseleri çıkaramamıs o zaman.
Soran1 ayOlmayan şans bu. Kimsenin suçu yok
- 1 ay
Bulursun inş (çiçek)
- Aşk İlişkileri konusunda 347 cevap paylaştı.
1 ayBu devirde zor bulunur. Herkes kendisini düşünüyor sadece. İlişkiler çok bencilce yaşanıyor
13 Yorumla- 1 ay
Bazı şeyler arayarak bulunmuyor. Onun seni bulmasını beklemen lazım
Soran1 ayBulanlar da sonuç güncelde işte. Ben kimseyi kapı kapı dolaşıp aramıyorum da bulmuyorum da😉
- 1 ay
Elbet aradığın gibi biri bulur beklemeye devam
Gizli Üye(36-45)1 ayÇok zor biliyor musun böyle bir ilişkim vardi her şeyde yaninda oldum ama baktim onun bana yaptigi gram bir iyilik yok careyi uzaklaşmakta buldum.
127 Yorumla
Soran1 ayÇok yazık
Cevap sahibi1 ayŞimdi daha iyiyim. Karavanımla TR turuna çiktim kendime bir youtube kanali actim guzelde izleniyorum. Ayrilali 7 ay oldu 175 kitap okudum 1 dil ogrendim ve yuzlerce insanla taniştim. Kendime eziyet etmişim. Hayat yük almak degilmiş birbirinin yukunu omuzlamakmiş megerse
Soran1 ayNe kadar güzel bir seçim. Öyle evet
Cevap sahibi1 aySen neden yüku aldirmak istiyorsun da bu yükle yaşmaayi ogrenmek istemiyorsun peki?
Soran1 ayYaşıyorum zaten yıllardır. Ben kimseye yük olacak değilim ama yük de olacak biri olmamalı aksine destek demek istediğim
Cevap sahibi1 ayIlac kullaniyor musun?
Soran1 ayNe ilacı ya, sen kullanıyorsun demekki
Cevap sahibi1 ayYüküm yok çok şükür kimseyede yükleyecek derdim yok
Soran1 ayO zaman ilaç sorusunu neden sordun
Cevap sahibi1 ayHerkes kullaniyor normal bir soru soruyorum parlamana gerek yok
Soran1 ayNe ilacı kullanıyor herkes? Benim kullandığım bir şey yok
Soran1 ayParlamadım ayrıca
Cevap sahibi1 ayNeyse salla. Kolayliklar dilerim
Soran1 ayKaç hemen. İşin sırrı buydu aslında. En ufak tökezde kaçın en iyi yaptığınız şey. Mücadele diye bir şey yok günümüz erkeklerinde. Gel de bunlarla yola çık. Aman kalsın
Cevap sahibi1 aySeninle yola çikmak istediğimi kim söyledi? Veya koyu bir sohbete gireceğiz diye söz mu verdim. Bu kacmak değil konuşmak istememek.
Soran1 ayBen seninle zaten yola çıkacağım demedim ki. Relax🤣
Cevap sahibi1 ayYazdigin cumle başka verdigin cevap başka. Sen bence bi kendini topla
Soran1 ayTatlım iyi gezmeler sana. Doğru yoldasın dikkat et👋😉 ben iyiyim dert etme
Cevap sahibi1 ayHayda simdi de tatlim olduk. Hic de sevmem bu tarz yazismalari. Küçügüm rabbim kalbine göre versin kalbindeki yuku hafifletsin
Soran1 ayKüçük olduğumu nereden çıkardın. Yaşın 50 ise olabilir ama aralık aynı oysa ikimizde de yazan.
Cevap sahibi1 ayKonuşabilsek çok koyu sohbetler döner hatta bir noktada anlaşırız gibi :) gel görki yorgun bir inssnim takatim yok :)
Soran1 ayAynı ben. Bu yüzden herkes vakit kaybı gibi geliyor hiç bulaşmıyorum en iyisi
Cevap sahibi1 aySenden ricam benim cevabi kaldirabilir misin? "Farzet ki seninle bu aşki hiç yaşamadık biz" :)
Soran1 ayNe aşkı ya🤣 iyi misin sen
Cevap sahibi1 ayBenim Honda'nın arkasında yazıyor bu söz :)
Soran1 aySoruyu beğenir misin
Cevap sahibi1 ayBegenfm
Tam da yapay zeka oluşum sanal varlıkların tarifi gibi, çünkü sanmam gerçekte kriterleri sağlayacak birine denk gelesin
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 ayİster misin bir şans vermek ama değer bilen biriysen
213 Yorumla
Soran1 ayGörmeden buna karar veremem
Cevap sahibi1 ayTamam buradan konuşalım biraz olmazsa kibarca vedalaşalım
Soran1 ayÖnce profilde görmek lazım
Cevap sahibi1 ayOldu mu?
Soran1 ayHayır, orada sen yoksun
Soran1 ayŞaka gibisin gayet iyiyim. Ama ilk izlenim önemli
Soran1 aySen bu alınganlikla zaten kimseyle sohbet bile edemezsin ki başka şey olasin
Cevap sahibi1 ayBu alınganlık değil bu karşı tarafı değersizleştirip sadece ben demek o yüzden
Soran1 aySen iste böyle yorumluyorsun ve işine gelmeyince kaçıyorsun, seninle kimse yola çıkamaz. En ufak şeyde kaybolursun
Cevap sahibi1 ayBen kendi saygınlığımdan Ödün vermem karşılıklı birbirimizi görecek olsak kabul de siz beni göreceksiniz ben sizi görmeyeceğim ama beğenmedim ya da beğendim deyip kaybolacaksınız ben vitrin ürünü değilim teşekkür ederim ne düşündüğünüz de umurumda değil
Soran1 aySen kimseyle bulaşma, benden sana küçük bir tavsiye. her şey karşılıklı
Cevap sahibi1 ayKarşıma sağ duyulu bencil olmayan belirli bir olgunluğa erişmiş kişiler çıktığı sürece ben sorun yaşamıyorum hanımefendi çok uzadı bu konu rahatsız ettim kusura bakmayın
Soran1 aySoruyu beğenir misin
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
1 ayBunun için bir süre arkadaşlık yapman lazım. Karşılıklı güven oluşması lazım. Maalesef pat diye olmuyor böyle şeyler..👍
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 ayBende öyle birini düşünüyordum ama yok öyledir kadın
18 Yorumla
Soran1 ayYaşın kaç
Cevap sahibi1 ay29
Soran1 ayKüçükmüş
Cevap sahibi1 ayKüçük mü olgun bireyim ben nerem küçük
Soran1 ayYaş olarak küçük. 35 bile hayır dedim bugüne kadar
Cevap sahibi1 ayAma kendi yaşıtın bile olsa adam olgun biri gibi davranamıyorsa o zaman hala fikrin aynı mı kalır küçük dediğin değer verip önemser aldatmaz da ama istediğin yaşta kişi ise seni gram takmaz bile
Soran1 ayO zaman şut. Bu yüzden her yönden değerlendirmek şart
Cevap sahibi1 ayYani seçim senin ben olsam yaşıtım olamayanla olmayı tercih ederim
Yük paylaşımı yapacak insan kalmadı bence ben bulamadım sana bol şans
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 ayEminim o da yaptığının bedelini en sevdiğinden çıkartır unutmaya çalış demeyeceğim unutamazsın zaten
Ama alışınca geçiyor içinde ki o yük10 Yorumla
1 ayPeki aynı şeyi sen de yapıyor musun yoksa tek taraflı mı düşünüyorsun?
09 Yorumla
Soran1 ayHiçbir şey tek taraflı olmaz bu hayatta
- 1 ay
Bazıları o kafada, o yüzden dedim. Madem karşılıklı, bulursun illa. Ev kadını isen eve tıkanıp kalma, halk eğitim gibi yerlerde kurslara git gezilere katıl
- 1 ay
Yaşın tam kaç? 36-45 arasında 9 yaş var malum
Soran1 ayYaş evet yazan aralık ortası ama sosyal biriyim zaten konu o değil
- 1 ay
Konu sosyallik değil, sosyal olup denk gelemiyorsun ortam değişikligi lazım diyorum. Yani çevrende zaten yokmuş olsa sormazdin. Öyleyse farklı cevrelere gir. Kastettiğim çevreler cafe bar vs değil. O erkekle en aşağı 3 5 kez karşılaşabilecegin kurs vs yerler lazım sana. Malum yaş 40 civarı olunca çoğu erkek evli sanıp parmağına bile bakmadan uzak durabilir
Soran1 ayEvli değilim yüzük yok ama bizim erkekler beceriksiz o kesin. Son katıldığım kursta iki kişi vardı uygun birini araştırdımn evli imiş diğeri içinde bilgi bulamadım ama asosyal biriydi geri durdu hep ortamdan bile. Bende vazgeçtim oysa ışık yaktım ona o da sanki aldı ışığı ama fos. Bilemedim bende uğraşmaya degecegini düşünmedim vazgeçtim
- 1 ay
Hayır biliyorum evli olmadığını, demek istediğim birkaç kez denk gelmediğin erkekler zaten büyük ihtimalle evlidir deyip parmağına bile dikkat etmeyebilir. O yüzden kurs tarzı yerlerde en aşağı birkaç kez görüşebilecek kişiler lazım diyorum
40+ olup asosyal ise ya da çekingen ise zaten böyle biriyle yapabilir misin ki? Öyle kişilerden uzak dur. Erkek dediğin çekingen mi olur hele 40+ olmuş iken
Soran1 ayValla öyle. Evli miydi onu da anlayamadım yüzük yok ama ne bileyim soğudum işte. Oysa onu değerlendirmek istemiştim ama ulaşmadım bile. Kursta da sosyal değildi benimle ilgisi yok yani. Bu da beni soğuttu vazgeçtim gerisinin de tipi yok biri de evli çıktı, bir diğeri bugün yaşı uygun değil bana küçük. Kimse sorun etmiyor ama ben uyum denklik ararım olacak şey değil
- 1 ay
Bak 40 yaşına ulaşmış bir kadın olarak olması gerektiği gibisin. Tabi arayacaksın bu şeyleri, yanlış erkeğe denk gelirsen çabala bitmemesi için enerji harca pes et bitir derken yaş geçecek. Yaşı geçtim enerjin bitecek. Ergen değilsin ki deneme yanılma hatasına düşesin. Ha kriterlerin çok uç olmasın sadece. Fakat kırmızı çizgilerini de belirlemen şart
Gizli Üye(25-29)1 ayBen de böyle birini arıyordum. Ama galiba öyle biri yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 ayUğraşma bacım aynı durumdayım öylesi yok yük oluyorlar daha çok bulaşılmaz 😅😂
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Allah gönlünüze göre versin inşaallah.
121 Yorumla
Soran1 ayGünaydın
Soran1 ayYaş doğru mu ve seni görmek istesem profilde?
Soran1 ayProfilde?
Soran1 ayBir anlık koy sonra kaldır
Soran1 ayOlmazzzz sadece bir an. Bu kadar korkacakn ne var. Evli misin yoksa
Soran1 ayBen soruda gizliyim ama senin bir an görmek istiyorum hepsi bu
Soran1 ay👍
Soran1 ayŞehir Ankara mı
Soran1 ayBelli 06 dan. İstanbul
Soran1 ayİstanbul yazmıştım
- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 ayO iş için annelerimiz var
12 Yorumla
Soran1 ayKonu aşk ilişkileri. Ayrıca herkesin böyle bir annesi olmayabilir fakat konu başka
- 1 ay
35-40 yaş arası için fazla romantize edilmiş fantastik bir soru. Aşk sorusuna doğru cevap vermişim kimse kimsenin yükünü almaz anca elindeki poşeti alır o kadar çünkü kimse annemiz gibi olamaz.
- Aşk İlişkileri konusunda 501 cevap paylaştı.
1 aySenin yerine başkası neden dusunsunki
117 Yorumla
Soran1 ayKonu destek aslında ama
- 1 ay
Yaş kacki
Soran1 ayAyrıca bu bir kişilik özelliği
- 1 ay
Haklisinda tam anlamıyla sevgi olmalı böyle bir ilişkide uyduruk bir ilişkide olmaz
Soran1 ayher şey olmalı zaten
- 1 ay
Yaşını bir soylermisin özel degilse
Soran1 ayGördüğün aralık
- 1 ay
O gördüğüm Aralık çok özel güzel bir aralık ondan dedim burada demesen normalde de istersen bekliyorum
Soran1 aySizin yaş bu mu
- 1 ay
Yok 31 im
Soran1 ayYok küçük yine de
- 1 ay
Ya ne küçüğü Allah aşkına 31 de küçükse kundaga gireyim o zaman
Soran1 ayKarşılıklı uygunluk olarak küçük. Yaş olarak değil
- 1 ay
Ya denemekte zarar olmazki sen kacsin
- 1 ay
Bekliyorum ha
- 1 ay
Burdamisin acaba
- 1 ay
Milletin yorumunu begeniyorsun burdasın tamam niye cevap vermiyorsun ki
Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. fazla seçici olmayarak halledebılırsın belkı
01 Yorumla
Soran1 ayİlk izlenim ne olacak? Bunu geçemiyoruz kimseyle ya da yaşı uymuyor, ya şehri ya bilmem ne. İlla bir pürüz çıkıyor. Gerisi karakter
- Aşk İlişkileri konusunda 618 cevap paylaştı.
1 ayDokunurlar, çıkar biri.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Umarım istediğin gibi biri çıkar karşına
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 ayZor be gülüm
11 Yorumla
Soran1 ayBiliyorum😒
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
1 ayBulamazsın
12 Yorumla
Soran1 ayBiliyorum da size de bir sorayım dedim
- 1 ay
İnsanlar çok zor
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 ayZorr
12 Yorumla
Soran1 ayBilmediğim bişey söyleseydin
- 1 ay
Zorr
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 aySohbet et insanlarla
07 Yorumla
Soran1 ayHerkes vakit kaybı finalde
- 1 ay
Belli olmuyor hiç
Soran1 ayHiç yanıltan olmadı desem. Yaşı uymaz tipi uymaz huyu uymaz, ne bileyim şehri uymaz. Birşeyi illa uymuyor
- 1 ay
Dört dörtlük kimse yoktur ama sen sorun yaşarsın böyle
Soran1 ayYa bunlar ilk konular. Sonrası zaten devam mı değil mi belirliyor
- 1 ay
Öyle sohbet etmek istersen yaz bende ayar tutturamadım kimseyle bi
Soran1 ayBoş sohbet için vakit harcamaya değmez
Gizli Üye(30-35)1 ayNe yapcan bulunca ağzına sıçcan biliyoz
122 Yorumla
Soran1 aySen öyle yaptın demekki çok iyi bildiğine göre
Cevap sahibi1 ayAynen ağzıma sıçtı her fırsatta
Soran1 aySuçu kendinde de ara. Seçim yanlış olabilir
Cevap sahibi1 ayOlur
Cevap sahibi1 ayYaş 36-45 yazıyor kocan yok mu senin
Soran1 ayVar ikinci üçüncüyü arıyorum bu yüzden bu soru🤣
Cevap sahibi1 ay2-3 yetmez sana hepsi senin olsun
Soran1 ayOysa ben hiçbirini almıyorum sonuç bu
Cevap sahibi1 ayKaç yaşındasın
Soran1 ayyazan aralık
Cevap sahibi1 ayYalnız öleceksin üzgünüm kedi falan al
Soran1 ayAhaha 🤣 uğraşamam
Cevap sahibi1 aydoğru kediye yazık
Soran1 ayAhaha🤣🤣🤣
Cevap sahibi1 ayHangi şehirdesin sen
Soran1 ayİstanbul
Soran1 ayKediden 3. 5. olmaya olmaya mi karar verdin 🤣
Cevap sahibi1 ayAynen
Soran1 ayGörünür olman profilde ve soruyu beğenmen lazım o halde. Gizli olunca kim olduğunu bilmiyoruz malum😉
Cevap sahibi1 ayOldum
Soran1 ayYaşın küçük ve resim yok ama
Cevap sahibi1 aySen bilirsin
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 ayzor iş
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı. Buyrun benim
10 Yorumla
m 1 ayBiraz Zor
10 Yorumla
1 ayKöle mi lazım
10 Yorumla
1 ayzamanında öyle birini tanıdım ama tanımaz olaydım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 369 cevap paylaştı.
1 ayBen de istiyorum
10 Yorumla
1 ayKelin ilaci olsa kendi basina calar ablaammmmm
10 Yorumla
1 aySiparişle olmazki bu işler.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 610 cevap paylaştı.
1 ayKimse kimsenin yükünü almaz
04 Yorumla
Soran1 ayYük olmasa da yeter ama bunun adı destek
Soran1 aySen gay misin
- 1 ay
Neden öyle dedin
Soran1 ayFoto
Zor bulursun
20 Yorumla
1 ayBuradayım
20 YorumlaBulursun umarım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
1 ayoldu hamal mıyız
01 Yorumla
Soran1 ayAhaha🤣
1 ayYaz sayfama
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer