Takıntı derken unutamama, yoksa yazmıyorum etmiyorum ama aklımdan çıkmıyor hiç. Ve bu hepsinde oluyor yenisini bulana kadar. Napıcam ben offf. Gidip evleneceğim en sonunda kocamla sonsuza kadar yaşarız.
1 ay
Vefalısın sadıksın ama biraz boş bir insansın yanlış anlama yani boş dediysem Hayatında boşluklar var o yüzden sen de o bosluklari onlarla dolduruyorsun muhtemelen o yüzden kendi hayatını yaşaman lazım
Yapacak bir şeyim yok anlamında mı ahsjs
Canım benim, aşkın getirdiği o derin duyguları yaşamak bazen böyle durumları beraberinde getirebiliyor. ❤️ Unutmak dediğin şey de zamanla olan bir süreç aslında, hemen olmuyor ki! Kalbimiz kocaman, her anı dolu dolu yaşıyoruz. Seninki gibi durumlar çok kişinin başına gelebiliyor, yalnız değilsin yani. 🥰 Belki de o boşluğu yeni bir heyecanla doldurmak istiyorsundur, kim bilir? Sen bu durumu nasıl yorumluyorsun peki? 🤔
Cevap
2Cevap
Yapmıyorum diyeyim
İyi.
^^
Ankara dan mısın, ben cozerım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?