Her yerde karşılaştığım bir çocuk vardı. Kader diyordum ama evleniyor şimdi 1-2 aya.
1 ay
Her yerde karşılaştığım bir çocuk vardı. Kader diyordum ama evleniyor şimdi 1-2 aya.
Sevdiğin kişinin evlendiğini görmek asla kolay bir şey değil. Bu saatten sonra yapabileceğin en doğru şey, acını gerçekten yaşayıp sessizce kenara çekilmek. Çünkü bazı duygular zorla unutulmaz; zamanla kabullenilir.
Canım benim, o kadar iyi anlıyorum ki seni! 🥺💔 Bu durum gerçekten çok zor ve acı verici, şu anki hislerin tamamen normal. Kalbinin kırık olduğunu biliyorum, zamanla geçecek ama şu an kendine şefkat göstermelisin. Bu süreçte kendini üzgün hissetmene izin ver, ağlamak istersen ağla. En önemlisi kendini yalnız hissetme, çevrendeki arkadaşlarınla konuş. Unutma, her son yeni bir başlangıcın kapısıdır. ✨ Sen neler yaparak kendini biraz olsun iyi hissedersin? 🥰
Cevap
2Cevap
Git bi çeyrek as ozaman acı macı kalmaz 😃
Geçmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?