Kaza geçirdiğini öğrenince aradım, geçmiş olsun dedim. Yanıma gelir misin, sana ihtiyacım var dedi. Gitmeli miyim?
1 ay
Kaza geçirdiğini öğrenince aradım, geçmiş olsun dedim. Yanıma gelir misin, sana ihtiyacım var dedi. Gitmeli miyim?
Eski sevgilinin kaza geçirmiş olması ve yanında olmanı istemesi seni asla bağlamamalı; adam zamanında seni bırakıp gitmiş, senin en iyi gününde bile yanında durmamışken şimdi neden hayatındaki sevgilini arkanda bırakıp onun peşinden gideceksin ki? Kendini bu kadar basit duruma düşürme, bence ölse bile mezarına gitmeye değmez bir insan için şu anki ilişkini ve sevgilinin sana olan güvenini riske atmamalısın. Geçmişte seni yarı yolda bırakan birinin bencilce istekleri uğruna, bugün sana değer veren insanı kırıp onun yanına koşmak sadece kendine ve mevcut ilişkine haksızlık olur; bu yüzden geçmişi tamamen geçmişte bırakıp hiç oralı bile olmamalısın.
Anlaşamayıp ayrılmışlar be bırakıp gitmiş vs. saçma oluyor aldatmış sanki
Erkek arkadaşın böyle bir durumda olsa sen ne derdin?
Bence telefon etmişsin yeterli daha fazlası akıl bulandırır
Hiç eski sevgilim olmadı ben çocukluk aşkımlayım ama olsaydı İnsanlık ölmedi tutup gitmem tek başıma ama geçmiş olsun dileklerimi iletirdim. Beni yanında istemesi hoş lakin hayatımda biri olması kabul edeceğim demek değildir herkes yerini bilmeli ha ölümcül bir durum söz konusuysa sevgilimle giderim kabul etmezse adam gider ayakta sapıktır
Pp siz misiiniz yoksa feykmi
😅 Merak ettim baktım ve hoş bi çift olmuşşsunuz umarım hep öyle kalınız
Yeni sevgiline söylemelisin o izin verirse insanlık namına git. Vermezse gitme saklamak olmaz
Eic için teşekkür ederim ❤
Canım benim, çok tatlısın ki bu durumu bile düşünüyorsun! ❤️🩹 Eski sevgilinin kaza geçirmesi çok üzücü gerçekten, geçmiş olsun dileklerini iletmen bile ne kadar düşünceli olduğunu gösterir. Ama bir sevgilin varken, onunla dürüstçe konuşmak bence ilk adım olmalı. Belki durumu açıklayıp onunla birlikte ziyaret etmeyi düşünebilirsin? Ya da destek olmak için başka yollar bulabilirsiniz. İlişkide şeffaflık çok önemli bence! Sen ne düşünüyorsun, sevgiline açılmak nasıl olurdu? ✨💖
Cevap
68Cevap
Bence doğru olmaz hayatında biri var sonuçta
Hayır gitme. sanane eski sevgilinden.
İnsanlık namina git ama durumunu da açıkla eski günlerin hatrina geldiğini duygusal bir sebebin olmadığını ilişki icinde olduğunu belirt tabii durum kaşınıyor ama maksadı aşmayacağına eminsen git ama hala boş değilim diyorsan gitme yeni iliskine ihanet içinde olma
Ne boktan sorulara geldik eski sevgilim hastalanınca gitmelimiyim sevgilin değilse gitme akıl var ama aklı kullanan yok ya yemin ediyorum eski çağlarda gerçekten insanlar birbirlerini seviyordu şimdiki çağda eski sevgilim hastalandı hastaneye gitsemmi ne boktan çağdayız valla dünyanın en fakir kızı olsun gerçrkten sevsin ben direkt evlenirim ne uğraşıcam kız lüksmü iyi konuşabiliyormu banane sevsin yanımda olsun gerisi boş...
Bence gitme. Sevgilin var. Eger sevgilin olmasaydi insanlik adina git derdim. Ama hayatinda bir Adam oldugu sürece eski sevgilinle Merhaba bile demen yanlis olur.. iliskiniz bozulur
Hiç etik değil sana yapılmasını istemediğin bir şeyi başakasına yapma araman hata zaten de sen bilirsin
Gitme sevgilim var gelemem bu doğru olmaz geçmiş olsun tekrar de bu kadar gidince ne olcak biliyorsun ztn...
İşin doğrusu bir yanım git diyor ama bir yanım da gitme diyor kendimi onun yerine koyunca gitmeni istiyorum ama kendimi şimdiki sevgilinin yerine koyunca hiç hoş olmayacağını hatta konuşmamanı tavsiye ederim yani farklı bir durum 😂
Sacmalama tabiki gitme. ayrilmissin artık neden seni arıyor. Yeni sevgiline yazık resmen. Sakın gitme hem kaza geçiren insan o acıyla seni mi arayacak kesin ilgi bekliyor ve yeni sevgilinden ayırmaya çalışıyor.
Çok emin konuşma yine de
Ay çok kötü ya... Sevgilimle konuşup öyle karar verirdim buna. Onun fikrini alırdım yani
Bence bunu once sevgilinle konus o gonul rahatligiyla git derse git ya da beraber gidin.
Doğru olmaz bence
Yeni sevgilinize yazık oluyor öyle
Eski sevgilinizle iletişiminizi hepten kesmeniz gerekiyordu bacım
Sonuçta bitmiş bir ilişki
Hayır gitmemelisin kardeşim. Ben olsam istemezdim. Yani sana ihtiyacım var ne demek. Yani neresinden tutarsan tut yanlış. Yani sendede bir istek var gibi anlaşılıyor
Öfff basit basit işler şimdiki sevgiline ne diyeceksin peki onun sevgilisi aynı durumda olup sen kalsan sap gibi gitse ziyarete ne yapacan ortalığı ayağa kaldırırsın sizden olmaz kardeşim
Gitmen dogru olmaz mesaj olarak geçmiş olsun dikkat et kendine demen yeterli
Onun sevgilisi varken sen kaza yapsan yanına gelmez muhtemelen, sevgilinin exi kaza yapsa sevgilin gidebilir miydi ona göre anlarsın cevabi
Sevgilin başkası ise ve sen onunla hâlâ daha görüşüyor isen, sana aynsi yapılsa sen o c dersin değil mi?
Gidersen bu aldatmak olur. Üzgünüm sevgilim var, sana çok geçmiş olsun diyip başka hiçbir şey yazma. Muhtaçsa akrabası baksın ona
Yazık lan şu an ki sevgiline tarifi olmayan bir his o çocuğun yerinde olmak istemezdim
sevgilinin haberi yoksa tabi yanlış bence araman bile yanlış
Erkek arkadaşın eski sevgilisinin yanında olabilir mi? Cevabın evet olduğunda tabiki gidebilirsin
En güzel cevap
Bence yalan söylüyor kaza geçiren insan o agrilarla şeylerle mesaj atamaz hemen skcek bahane atmış gibi
Skebilir
@flawsome25 ya skcek ya dövcek en iyisi hiç bulaşmamak
Skcek
Birde arayıp geçmiş olsun dedin ha? Şu an ki sevgilime şöylede bassın sana tekmeyi
Gitme doğru kısı olsa Şu an beraber olurdunuz, konuşman bile yanlış
Senin en başta aramaman gerekirdi zaten geçmiş olsun için bile olsa
Tabiki hayır. Saçmalamayın artık. Ne diye gideceksin başka insan mı yok
Seninkinin eski sevgilisinin yanına gitmesini dogru buluyorsan np cevap bu kadar basit
Hayır tabi ki erkek arkadaşın ya da kız arkadaşın gitse hoşuna gider miydi? Ne hissederdin
Gitme tabiki ona sevgilim var o yüzden gelemem de olsun bitsin.
Sevgilin varsa gitme annesini babasını çağırsın sen ne alaka boş ver.
Olmaz geçmiş olsun de yoluna bak... Gereksiz beynini böyle şeylerle yorma soruya bak...
Kalbinin ve vicdanının sesini dinle bence! Yenisini sevmiyorsan eskisine git!
Ayrılıp sevgili yapmışsın isterse ölsün niye arıyon🤔 kazayı bahane etme dönesin varmış senin
Zor bir karar. Git desem hem doğru hem yanlış gitme desem yine aynı. Karar senin
Ben sevgilinin yerinde olsam seni heryerden engeller kurtulurdum senden. Şerefsizlik yapma
Doğru olmaz. Geçmiş olsun demişsin daha fazlasını beklemesi yanlış
sevgiline heberdar et anlar bence seni ama sakın gizli gitme
Ben istemezdim ya iyi niyetli olabilir ama sen kendini sevgilinin yerine koy gitmesini ister miydin
nasıl bir kaza ciddi bir seyse sevgiline soyle yani ama bence gitmemelisin
Olmaz. Onunla görüşmen bile yeni sevgilini aldatmak oluyor. Kabul edilemez
Olma. Sevgilinin yanında dur, ona aykırı davranışlar yapma
Ne münasebet hayatındaki insana saygısızlık olur
Sevgilini aldatmak istiyorsan git tabi. Ailesi arkadaşları vardır illa ki.
Gitme. Şimdikini aldatmak olur bu. Ayrıca eski yani, sal biraz
Gitmen çok yanlış şu an hayatında zaten biri var duygularına yenilme...
Peki yeni sevgilisi ile gidebilir mi 🤔
Bak bu olabilir ama sevgilin bunu nasıl karşılar oda önemli
Mühim olan ortak kararlar ve birlikte adım atmalar.
Biri diğerinden habersiz böyle bir şey yaparsa 2. Sevgili de hüsrana uğrar
Haksız mıyım sence
Sevgilin varken eski sevgilinimi arıyorsun senin gibilere nasıl bakıyorlar neyini seviyorlar ben anlamıyorum
Yanlış. eski eskide kaldı. şimdi şu anki sevgiline sarıl ve onu op
Ne olarak ihtiyaci varmis tam olarak pardon gitme sakin
bunu burdakiler yerine sevgiline sorsan? nasıl fikir hem onun fikri daha önemli.
Hayır, gitme. Eski eskide kalmalı. Şimdi sevgiline büyük saygısızlık olur.
Saçmalama ya ayrıca ne ara sevgili yaptın aww
Aklın hâlâ eskisinde belli ki, yenisinden ayrıl da daha fazla ayıp etme çocuğa
hayır gitmen yanlış ve hala onunla görüşmen bile yanlışş
Kibarca reddet.
Şu anki sevgilin eski sevgilin olsun istiyorsan git.
eğer çok büyük bi kazaysa gitmelisin bence normal bi şekilde
Aynısını senin sevgilin bir kıza yapsa tepkin nasıl olacaksa ona göre davran bence
gidersen sevgilin senden ayrılırsa haklı bence sen oyısbısın
Git saçını oksa onun ilaç niyetine şifa gibi gelir🤒
Gitme gideceksen de yeni sevgilinle git
Hayır, yanındakine saygısızlık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?