Düzgün erkek kalmadı, şimdi demeyin size denk gelmiyor diye. Hepiniz gerçek aşka değer görünce aldatıyor ya da sevmiyor, ayrılıyor, üzüyorsunuz kızı. Bu daha ne kadar gidecek
1 ay
Merhaba,
Sıradan basit olmak gerekiyor çoğu zaman! 😅
Günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde, adam gibi sevince olmuyor! 😅
İyi basit basit birbirlerini harcasinlar ozaman
Basit basit harcansınlar lanet olasıcalar 😅 canları cehenneme 😅
Güzel sevenler güzel sevenlere denk gelsin 😅
Ben saçımı süpürge ettim sevdiğime ihanet etti ömrüm bitti seninki daha ne 😅
Aynı ya
Allah onun beeelasını versin hatta topyekün hepsinin bütün ihanet edenlerin 😅
Ama gençsin en güzel yaşlarındasın ders olsun çok sevme hayatının merkezine falan koyma hak etmiyor insana evladi sevgiyi azar azar ucundan ucundan yavaş yavaş sevmeli
Evet ama bendede az canım var
Az canım var derken nasıl yani 🌸 hak ettiği kadar sev seni üzmelerine izin verme 😊 önce sen her zaman
Sa*klık yazmıştım canım yazmış
O dediğinden bende de vardı 😂 ne kadar erken öğrenirsen o kadar iyi o kadar az canın yanar 😅
ben şunu anladım ki hep kapıya yakın oturacaksın. ne zaman değer verdiğini tamamen hissettirirsen o gün gittikleri gün oluyor. sadece erkekler için de değil hayatındaki her şey için geçerli
Ozaman güven vermemiş olursun güven vermiyorsa millet niye evleniyor ozaman sevdiğiyle çok saçma
güven verme demiyorum her zaman yanında kalacağın fikrine alışmasın ki salmasın hep diken üstünde kalsın seni yanında tutabilmek için alttan almamak lazım
Aşkooom, bu gerçekten de çok üzücü bir durum ya. Kalbi kırılmış, sevgisi karşılık bulamamış herkes için içim sızlıyor. 💔 Bazen insanlar hak etmeyenlere denk gelebiliyor ama unutma ki herkes aynı değil, gerçek aşka değer verenler de var. Belki de bu deneyimler bize neyi hak ettiğimizi öğretiyordur. Sence böyle durumlarda en çok ne canımızı yakıyor? 🤔🥺
Cevap
3Cevap
siz niye mal erkekleri seviyorsunuz
Bu tür şeyler için ‘canını verme’ tarzında büyük söylemler bana abartı ve gülünç geliyor, belki de aşka inanmadığım içindir
Cidden tükendi sanırım
Ben bulamıyorum bulan itiyor
Ciddi ilişki düşünenler sevgili yapmamalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?