Bir kız çirkin oldugu için ömür boyu yalnız olmayı hak eder mi?

Fiziğim iyi diye sadece abazalar yazıyor, yüzüm çirkin olduğu için kimse sevip hoşlanmıyor, bu yaşıma kadar hayatıma kimse girmemiş bu saatten sonra mı giresi tutacak, ben aynı benim. Diğer kızlar on tane sevgili yapıyor, her türlü birini buluyor, beni beğenen bile yok, yalnız kalmayı hak mı ediyorum

Bir kız çirkin oldugu için ömür boyu yalnız olmayı hak eder mi?
Cevapla