kimisi de diz falan çöküyor ayyy yerin dibine geçiyorum resmen inanılmaz
1 ay
Biraz cringe. Ama bu zaten senin takıldığın kişiden belli olur ya... Afedersinde şimdi 1.85 gotik ablam ile 1.70 femboy/twink oğlancık sevgiliyse erkeğin teklif etmesi komik durur mesela... Evlilik teklifi dediğini normalde erkek yapar. Yakışıkalan ve güzel duran budur bana göre.
Canım benim, anlıyorum senin bu konuda hassas olduğunu ve böyle düşünebildiğini. Ama bence aşkta böyle kurallar, küçük düşürücü durumlar olmaz ki! Eğer bir kadın gerçekten seviyorsa ve evlenmek istiyorsa, neden teklif etmesin? Önemli olan o anın samimiyeti ve heyecanı bence, kalbinden geleni yapmak en güzeli değil mi? 🥰 Senin sevgilin sana teklif etse mi, yoksa sen ona etsen mi daha çok mutlu olurdun merak ettim doğrusu? 🤔💕
Cevap
3Cevap
Edebilir ama bence erkeklerin teklif etmesi daha doğru olur , napalım tek taş alıp diz mi çökelim
küçük düşürücü değil de yakışmıyor kötü görünüyor dışarıdan
Sahilde denk geldim oglan evett diye bagirirken hangisi kiz ya da erkke diye gecirdim icimden
yesss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?