Bir senedir görmüyorduk birbirimizi ona ben yazdım ben egomu, gururumu, kibrimi bırakıp şans istiyorum dedim. Eskiden gösteremediğim sevgimi göstereyim, hissettireyim istedim, yoğun gittim o da tamam dedi, gerçekten ilgiliydi. Üçüncü gün niye haber vermeden evden çıkıyorsun diye atarlandı, üç gün sustu yine ben yazdım, sonra yazdığım şeyi yine yanlış anladı. Buluşabiliriz deyip akşamına başka bir şehire gittiğini söyledi gezmek için, sinirlendim atarlandım ben konuşmak istemedim, üç gün de öyle konuşmadık. Neden böyle oluyor en son yine ben özür diledim, yanlış anladın özür dilerim dedim susalım bence dedi ve iki gün geçti ne yapmalıyım? Niyeti ne?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer