Eski sevgiliyle barıştıktan hemen sonra soğuması ve uzaklaşması normal mi, niyeti ne?

Bir senedir görmüyorduk birbirimizi ona ben yazdım ben egomu, gururumu, kibrimi bırakıp şans istiyorum dedim. Eskiden gösteremediğim sevgimi göstereyim, hissettireyim istedim, yoğun gittim o da tamam dedi, gerçekten ilgiliydi. Üçüncü gün niye haber vermeden evden çıkıyorsun diye atarlandı, üç gün sustu yine ben yazdım, sonra yazdığım şeyi yine yanlış anladı. Buluşabiliriz deyip akşamına başka bir şehire gittiğini söyledi gezmek için, sinirlendim atarlandım ben konuşmak istemedim, üç gün de öyle konuşmadık. Neden böyle oluyor en son yine ben özür diledim, yanlış anladın özür dilerim dedim susalım bence dedi ve iki gün geçti ne yapmalıyım? Niyeti ne?

Eski sevgiliyle barıştıktan hemen sonra soğuması ve uzaklaşması normal mi, niyeti ne?
Cevapla