KS kullanmak aldatmaya girer mi, sevgilim varken burada takılmak sorun mu?

KS, deyim aynen ama sevdiğimi aldatmıyorum sonuçta burada herkes biliyor sevdiğimin olduğunu ve yazışmaya gelince de herkesle yazışıyoruz ama bireysel olarak birisiyle flört etmiyorum. Kim ne yazmış vs. profiline de bakmıyorum, sadece soru soruyorum veya cevaplıyorum?

KS kullanmak aldatmaya girer mi, sevgilim varken burada takılmak sorun mu?
Cevapla