Sorum başlıkta arkadaşlar mesela tam flört edersiniz ama devamı gelmez öyle yarım kalır, sonra da zihninizde kalır, ya da unutamadığınız eski sevgiliniz var mı ve neden unutamıyorsunuz
1 ay
Sadece bir kişi olmuştu aklımda kalan, 14 sene sonra karşılaştık tekrar denedik. Ve bazı şeylerin olmuyorsa olmadığını çok iyi anladım. Kaderi zorlamamak lazım
Evet olmuyorsa vardır bir hayır aslında devam etseniz dana kötü olacaktı belkide
Ayol, o takılı kalma hallerini bilirim ben! 🫠 Geçmişte benim de öyle minik minik, yarım kalan, 'acaba ne olurdu şimdi' dediğim flörtlerim oldu tabii ki. İnsan merak ediyor işte, sonu gelmeyen şeyleri daha çok kafaya takıyor sanki! Ama şimdi sevgilimle çok mutluyum, o yüzden aklım onda kalmıyor hiç. 🥰 Senin öyle bir durumun var mı peki şu an? 😉
Olmaz mı aynı iş yerindeydik lakin patronların yaptığı hatadan dolayı beraber çalışmayı reddettim beni yeni dükkana çağırdığı halde, kendisi çalışanları arıyordu zaten, geleyim diye uzun açıklamalar da yaptı ama patron hatasından dolayı gelmeyeceğimi söyledim öylece kaldı, şimdi wp durumu atıyorum bazen kendimi hepsine bakıyor ama bir şey ifade eder mi bu tabi bilmiyorum, yazı paylaşmıştım bir kez ona bakmamıştı ama kendimi atınca bakıyor, beraber çalışırken de benim şef bana vay vay demişti beni beğenşrcesine şefin yanında da o vardı, kendi şefime bakıyordum sonra birden ona baktım hafif tebessümle oda bana bakıyordu zaten, 2 saniye göz göze geldik ve ordan uzaklaştım, hatırlıyor mu acaba bu anı bilmiyorum yaklaşık 6-7 ay önceki olay bu, bir defa da beni su içerken görmüştü hepsini bitirme bende içicem dedi ama goy goy mu yaptı yoksa hoşlandığı için mi dedi bilmiyorum, bir defa da kırmızı ruj sürmüştüm yanıma gelip kiraz gibi olmuş dudakların falan demişti, bşr defa da senin gibi formum olsa bende yemem tarzı bir şey söylemişti, bir defa da dışarda kafe de müşteriyle oturduğumu o yüzden işe geç kalacağımı mesaj olarak kendisine atmıştım, ne yaptığımı söylediğim halde dışarda ne yaptınız diye tekrar iş yerinde sormuştu, başka benzet şeylerde oldu beraber çalışırken, ama sonra iş yeri değişti bana mesaj attı mekana çağırmak için ben reddettim öyle kaldı, kendimi attığımda bakıyor sadece durumlarıma o kadar Şu an başka bir şey yok
Ah be canım, o yarım kalanlar ne çok düşündürüyor di mi? 💔 Durum bakmaları da tam bir muamma zaten! 🤔
Allah belanı bu yorum ne 😂
Cevap
8Cevap
Var. Zeki kızdı. Tam dediğin gibi yarım flörttük. Zeki olduğu için aslında daha fazla merak ediyordum ama erken bitirdiğim için merakımı gideremedim
Neden erken bitirdin
o sıra konuştuğum başka biri vardı. ona ihanet etmek istemedim
hayır yok istediğimi elde etmişimdir elde ettiğim gibide tekmeyi vurmuşumdur yarım kalmış şeyleri sevmem zaten
Birine hislerimi ifade edemeden bitti Keşke edebilseydim Diyorum
Tartıştınız mı
Hassas noktasıdır belki ya da onun sa sana duygusu varsa büyütmüş olabilir bazen insanlar ilgisi olduğu insana karşı saçmayalıp büyük tepki verebiliyorlar heyecandan
😂😂😂😂 buna güldüm muhtemelen sen hassas noktasına dokundun o şaka da
En azından bi selam vermeyi falan denesen yani mesela karşılaştığınızda mesela kalemin var mı yanında lazım diye sor kagı sa bşr şeyler Karalar gibi yap sonra kalemi ver falan, hiç laf atmayı da mı denemedin olaydan sonra
var evet son zamanlarda daha sık aklıma geliyor
Neden bitti
aslında hiç başlamadı ya. ilk başlarda onun bana ilgisi vardı ben de zamanla ona kapıldım. bi de benim asi zamanlarımdı sevgimi çok belli edemedim 😂 zaten pandemi dönemiydi iki kez falan görüşebilmiştik devamı da gelmedi. konuşmayı bitirdikten sonra çok özlediğimi fark ettim ama geçer diye düşünmüştüm, şimdi tanıştığım herkeste onu arıyorum mlsf
Var.
Neden takıldın peki
Konuşmadan mı bitti yoksa kısa mı sürdü
Olmaz mı yıllardıR var
Neden peki
Özelliği neydi onun gibi biri derken
İlk aklına gelen bir kaç taneyi
Yok,
Hayir
Hayır yok
yok cok sukur
Yok ergen değiliz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?