Bu konuda ne düşünüyorsunuz ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?

Polemik yaratmak, tartışma çıkarmak gibi bir niyetim yok; ama şu devirde 20'li yaşlardaki birçok kız hem önüne gelen birçok kıza yazan erkeklere " Abaza " diyor, hem de karşılarına çıkan ve kendilerini beğenmeyen erkeklere de trip atıyor. Bence anlamak gerçekten çok zor. Yani adam senin profilindeki kişilerden hoşlanmıyorsa seni güzel bulmak zorunda falan da değil, üstelik hem seni hem de bambaşka profildeki bir kızı beğenmesi halinde de " Abaza " damgası yiyecek.

#Aşkİlişkileri
Bu konuda ne düşünüyorsunuz ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Cevapla