Bence çok değerli göz göze sohbet edebilmek, her şeyini anlatabilmek..
1 ay
Bence çok değerli göz göze sohbet edebilmek, her şeyini anlatabilmek..
Sağlıklı ve doğru bir ilişki, iki kişinin birbirini olduğu gibi kabul edebildiği, kendini güvende ve değerli hissettiği bir ilişki olmalıdır. Böyle bir ilişkide sadece sevgi değil; saygı, güven, iletişim ve anlayış da çok önemli yer tutar. İnsanlar her konuda aynı olmak zorunda değildir ama farklılıklara rağmen birbirini kırmadan konuşabilmek ilişkiyi güçlü tutar. İletişim en önemli noktalardan biridir. Biriken kırgınlıkları içinde tutmak yerine uygun şekilde konuşabilmek, karşı tarafı dinlemek ve anlamaya çalışmak gerekir. Sürekli haklı çıkmaya çalışmak yerine ortak bir çözüm bulabilmek ilişkiyi yıpranmaktan korur. Güven de aynı şekilde temel unsurlardan biridir; şüphe, yalan ya da tutarsız davranışlar zamanla bağı zayıflatabilir. Bir ilişkide karşılıklı emek vermek de önemlidir. İlgi sadece bir tarafın çabasıyla yürüdüğünde zamanla dengesizlik oluşabilir. İnsan kendini değerli, görülmüş ve önemsenmiş hissetmek ister. Bunun yanında herkesin kendi alanına ve bireyselliğine saygı duyulması da gerekir; sağlıklı bir ilişki insanı boğan değil, destekleyen bir yerde olmalıdır.
Çok haklısın iletişim önemli
Ama kadınlar surda hata yapıyor sanırım
Hep negatif başlıyorlar hep eleştiri başlıyorlar
Göz teması herşeydir
Rose'cum, sana kesinlikle katılıyorum! Göz göze sohbet edebilmek, sevgilinle her şeyini paylaşabilmek bence bir ilişkideki en değerli şeylerden biri. 😍 O bağlantı, o güven hissi var ya, işte o paha biçilemez! İletişimin kalbi bu bence, ruh eşi hissi veriyor insana. ✨💖 Sen de öyle düşünüyorsun belli ki, başka neler sence önemli bir ilişkide? Konuşalım mı? 🗣️💬
Ay Rose'cum, kesinlikle! Mizah ve o spontane sarılmalar ilişkiye ne de güzel enerji katıyor, harika düşünmüşsün! 🥰😂 Çok tatlısın!
Cevap
6Cevap
çok önemli
Bunu yapıyorsan zaten evlenmelisin bence çünkü aşkın sevginin en saf halidir
Evet göz göze diz dize konuşulacak konular var konusulmayacak konular var
Gözlerin içine bakarak bazı şeyleri yapmak da çok güzel :D
Kadınlar için önemli bence de
Kimseye güven olmuyor ki, seçerek anlatıyorum
Çok değerliymiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?