3 yillik iliskimiz var ve son zamanlarda cok konusmuyoruz sizce bitti mi?

Dün sabahtan beri telefonda konuşmadık bugün 2 gün oldu dün akşam hoşçakal deyip her yerden engelledi beni sabah açıp geri yazdı 2 gündür konuşmuyoruz bitti mi hazırlamıştım kendimi zaten şu an sadece yoruyor belirsiz yani ne yapmalıyım hiç aramıyor eskisi çocuk değil çabalamıyor bile yazışmıyoruz bile
3 yillik iliskimiz var ve son zamanlarda cok konusmuyoruz sizce bitti mi?
Cevapla