İlişkilerimizdeki sorunlarda hep karşıyı suçluyoruz. Peki sizin ilişkilerde hiç hatalarınız oldu mu keşke yapmasaydım dediğiniz?

İlişkilerimizdeki sorunlarda hep karşıyı suçluyoruz. Peki sizin ilişkilerde hiç hatalarınız oldu mu keşke yapmasaydım dediğiniz?
İlişkilerimizdeki sorunlarda hep karşıyı suçluyoruz. Peki sizin ilişkilerde hiç hatalarınız oldu mu keşke yapmasaydım dediğiniz?
Cevapla