3 yıllık ilişkide hemen kız ekledi yaa hemen bu insana be denilir, midem bulandı, pişman olup gelse de affedemeyeceğim kadar tiksindim
1 ay
Cevap
3Cevap
Onunla boşa geçmiş bı ömür denir. Ama suç sende hiç bakmicsktin böyle şeyler moralini çok bozar asil iyimi kurtuldum demen gerekir. affetme de ztn jdjdjjd
Öylee ya cidden kendime söz verdim bakmayıcam bir işe yaramıyo bakmak zaten daha kötü oluyorum aynen cidden iyi ki kurtuldum insanın bir şerefi olur karı kız meraklısı olandan hayır gelmez
Şimdi sende şöyle psikoloji var ne kadar bakmam dersende 3 yıl diyoruz bu az değil nede olsa. illaki bakmak isticeksin hep, ama kendini dizginlemen gerekir bı yerden sonra artık o hayatından çıktı ve kızları ekledi sence onla yeniden olsan kız ekleyen biri ile evlilik hayali ciddi bı ilişki kurma olasılığın %0dir. hemen karı kız ekleyen seninle ilişki yaşarken seni aldatmış dahi olabilir boşa geçen sadece 3 seneye üzül
Not; ilişki koçu değilim baya deneyimli biriyim diyelim xd fjnfj
Ayyşş oo kadar haklısın ki ben aldattığına da inanıyorum artık gelsede bir halt olmıyıcak çünkü ben oo kızları gördüğümde sürekli yüzüne vurucam güven saygı sıfır dediğin gibi hiçbir şey olmamalı giden zamana üzülmeli sence 1 ay da nasıl olurum eskiden ayrıldak ağlardım bu son ayrılmada daha durgunum
Aşağıdaki adama katılıyorum aslında dmdjjdjx gerçekten sevseydi o çocuk hemen eklemek yerine takipçisi yükselmesi yerine direk hesabink kapatirdi ne bilim dondururdu bunalıma girerdi tam bir oe imiş ama vlla dediğim gibi şimdi hemen aklından çıkarıyorsun ve yoluna bakiyorsun
Tek onu yapsa iyi TikTok’u videolar attı benim sevmediğim fotoğrafı profil fotoğrafı yaptı isteyerek canımı sıkmak için tam bir ergen şerefsiz
Sence Instagram’ı açayım mı yoksa ben iyileştikten sonra işte bir ay sonra falan şu an aslında açmak istemiyorum böyle daha iyiyim gibi
Vlla şu an nasıl rahat hissediyor isen onu yap ama dediğim gibi atlanman uzun sürmez 1 ayda tamamen aklına dahi gelmez ama ikide bı onun profile falan bakarsan boku yedin yani argoca
Haklısın yaa valla ne yaşattılar sanaa mantıklı konuşuysn ahahah bakmıyıcam yaa şerefsiz köpeğee
Seninle aynı şeyleri yaşadım bir nevi ama benimki narsist idi çok manipüleci ve profesyoneldi mağduru oynardı, sürekli ayrıl Barış yapardı bendeki de nasıl kafa ise hep kabul ederdim nedense. gerçekten su oğlak erkekleri çok manipüleci kfjcj konudan bağımsız
Oda oğlaktıı beni oda narsisti hep kendisini düşünürdü ağlasam sk takmazdı beni
Bizdede ilk ayrıl barış değil ki çok olduu bu artık çığrından çıktı
Evet son gelmesini kabul etmedim baya edebiyat yaptı ama bana baya yalvardı sonra bosukta kaldım ondan geliyordum dedi başkasını bulamamış beyefendi ama şu an üzerinden 1 sene geçti aklıma dahi gelmiyor diyebilirim ilk başlar kalbim acırdi sendede öyle olcak yüksek ihtimalle
Ayyy ilaç gibi geldin allah razı olsun canım senden aynısı yaa oo kardeşim bana geliyo yalvarıyodu affediyorum 2 hafta sonra yine ayrılıp giderdi takmadığımda gelirdi şerefsiz köpek darısı benim başıma ne güzel yaa şu an hayatın eminim öyle bir şeytandan kurtuldun diye mutlusun darısı benim başıma bunlar değişmez çünkü
Ne kadar takarsan profiline bakarsan daha kötü olur. hiç sallama engelle hatta. kurtulduğun için şükret yani neyseki oglaktan olmaz diye bı tecrübe edindik ya artık 🤣
Asla değişmez sağlığın iciin lütfen yani 🙏
Beni tanıyorsun aslında dünde aynı kinuyu mu konuştuk ne jdkdnx
Engelliyiz zaten allahtan bakınca daha çok depresyona giriyo insan yok onlarda bir sk olmuyorr sorii onlar adam bile değil lann ağlıyorum yaa asla merhamet yok yaa aslaa ben ozmn düşününce canım acıyodu merhametbetsene bana diyeahhshahs
Evett dündeee hatırlatınca kötü hissettn amaa seni tanımıyorum aynı şeyleri yaşamış biri olaral unutmuşssun ya bunu düşünmek iyi geldii
Kötü hissetmemin tamamen nedeni iliskimin boşa vakit kaybı olması idi TM sarılma olur falan bunlar için muhakkak üzülürüz ama ilk tanıştığımiz kişi için bunlar geçerli son kişi ile ilk kişi arasında dağlar kadar fark var ztn ama benim gibi olacaksın çok sürmez hatta sende başlamış bile Max 1 aya skinde olmaz kibarca fjjdjxn
Senin gibi artık gözüm açıldı gidip gelmesinden sıkıldım millet ciddi ilişkinyapıyo değer görüyo adama merhamet et değer ver diye dileniyoruz şansa bugün regl günüm biraz duygusal yanaşmış olabilirim amaa haklısın sadece giden zamana üzülüyo bende de zamanında tatlım vardı öyle adamlar vardı ben şu an konuşmuş olsaydm evli olurdum bu mala takıldm amaaa senin gibii olucamm allahımmm🥹🥹💐
Hakkında hayırlısı canım sana inanıyorum ve güveniyorum bu site gibi yerler insanın şeyini bozar boş insanlarla dolu aşağıdaki adam örnek: demem o ki arkadaşın falan varsa gez dolaş yeni bı ilişki yapabiliyor isen muhakkak dene ama gerçekten iyi geliyor ama tabi ilk konuşma şeyi insanı yorar hangi rengi seviyorsun falan ohooo bilmem ne en iyisi kendine zaman tanı ve bidahikene ciddi olmayan kişilerin ilk hatasında engellemeyi göze al
Teşekkür ederim inşallah yüzün hep güler mutlu olursun ben iyileşicem iyi olduktan sonra birileriyle tanışıp tek hatasında ne olursa olsun silmeyi göze alıcam sen 1 yıl sonra birileriyle sevgili mi oldun flörtleştn mi
Ben 21 yaşındayim yani genel olarak evet flört de ettim sevgilimde oldu gerçekten karşına çıkacaktır birileri
Ben 24 amaa olsun en azından kurtuldun çok şükür darısı benim başıma 💐💘💘
Yalan söylemiş
İnsan işte normal
Oo kardeşim
Kabul etti mi isteği? Denir
Hemenn durur muu hepsini kabul etti 1 haftada
Bende hesabımı dondurdum iyileşmek istedim yazık bir erkekle niye kendimi kandırmaya çalışayım tekrardan
Kusura bakma ama böyle şeylere takılanlara gülüyorum
Yaa 1 haftadan as bir süreyle yapan insan karaktersizdirr bende buna gülüyorum nasıl ekliyosun 1 hafta önce aşıktın sözde
Ben sana gülüyorum diyorum kardeş
Aklıbaşında olmayan psikolog niyee yaaa öff felsefe yapıcak şimdi ayrıldınız ekleyebilir diyiceksin bu ne dersen de karaktersizlik 3 yıllık ilişki bu 1 hafta olmadan nasıl ekliyorsun komik mi
Lan beyin hasarlı kardeşim 3 yıllık değil 13 yıllık olsa bile ayrılmışsın diyorum. Neyini anlamıyorsun? İsterse 1 saat sonra ekler sana ne? Herkes senin gibi düşünmek zorunda mı? Demekki seni sallamıyormuş. Daha sert tonda yazdım umarım anlamışsındır
Gel bir de tükür zaten kırılmışız
Anlaman için bağırmak gerekiyordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy canım benim, bu hissettiğin hayal kırıklığı ve tiksinti o kadar anlaşılır ki! Üç yıllık bir ilişkinin ardından böyle bir hareketle karşılaşmak gerçekten insanın içini acıtır, haklısın. 💔 Bence bu, onun ne kadar hızlı ilerleyebildiğini ve belki de sana hak ettiğin değeri veremediğini gösterir, sakın kendini sorgulama! Şimdi kendini dinle, biraz sakinleşmeye çalış ve etrafındaki güzel insanlara odaklan. 💫
Sence de bu durum onun kişiliğini çok net ortaya koymuyor mu? 🤔