Aşkta Kalbiniz Ve Bedeniniz Aynı Ritimde Mi Atıyor, Yoksa Biri Hep Önden Mi Gidiyor?

Selam canlar, yine aşka ve insan doğasına dair derin bir sorgulama saatindeyiz... ✨
Bazen birini görürüz, kalbimiz öyle bir çarpar ki mantık tamamen devre dışı kalır. Ama dönüp bakarız, tenimİz ya da beden dilimiz o heyecana aynı uyumla eşlik etmez; bir şeyler eksik, eğreti kalır. Bazen de tam tersi olur; çekim gücü o kadar yüksektir ki bedenimiz çekilir ama kalp "dur, orada derin bir bağ yok" diye fısıldar.
Gerçek, o masalsı aşkı bulduğumuzda sizce kalbimiz ve bedenimiz tam bir senkronizasyon içinde mi çalışıyor? Yoksa aralarındaki o tatlı (ya da bazen yorucu) çatışma aşkın tuzu biberi mi?
Sizde durumlar nasıl? Aşkta kalbinizin ritmiyle bedeninizin uyumu birbirini tutuyor mu, yoksa bir taraf hep baskın mı çıkıyor? Yorumlarda buluşalım, içinizi dökün bakalım!
Aşkta Kalbiniz Ve Bedeniniz Aynı Ritimde Mi Atıyor, Yoksa Biri Hep Önden Mi Gidiyor?
Cevapla