Ben yıllardır aslında ayrı yaşamama rağmen resmî olarak hâlâ evliydim. Onunla tanışınca hemen boşanma sürecini başlattım ama süreç düşündüğümüzden uzun sürdü. Birbirimizi gerçekten çok seviyorduk ama zaman geçtikçe bana olan güvenini kaybetmeye başladı.
Sürekli bana yalancı diyordu, en küçük tartışmada bile ağır hakaretler ediyordu. Defalarca bunun beni çok kırdığını söyledim ama yine devam etti. Zamanla ben de uzaklaştım çünkü insan sürekli aşağılanınca ister istemez içine kapanıyor ve soğuyor.
Sonra da neden eskisi gibi olmadığımı sorguladı. Ama beni en çok kıran şey şu oldu: artık ilişkide hiçbir sıcaklık kalmamıştı. Ne ilgi, ne güzel bir söz, ne romantik bir davranış… Kendimi kadın gibi, sevilen biri gibi hissetmemeye başladım. Oysa bazen küçücük bir jest bile insana değerli olduğunu hissettirir.
Bir gün “Sana çiçek alsam evde açıklayamazsın” dedi. Ama bu benim çözmem gereken bir şeydi. Ben sadece biraz düşünülmek, biraz değer görmek istedim.
En sonunda ilişkiyi ben bitirdim.
Sizce ben mi yanlış yaptım?
Bir insan sevdiği kişiyi sürekli kırıp aşağılayabilir mi?
Bir kadın sürekli incindikten sonra neden uzaklaştı diye suçlanabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer