Kız arkadaşım eski erkek arkadaşlarını tekrar ekledi, ayrılmamızın sebebi ben miyim ne yapmalıyım?

Onların içinden bir tanesi bu kızı seviyor, ben de instadan falan takipten çıkarttım hepsini, 5 aydır kızla konuşuyoruz. Kızla dün kavga ettik, ayrıldı benden, instadan çıkarttı beni, şimdi erkekleri eklemiş. Bana diyor son sınıfız işte 12. sınıf, 1 ay kalmış, 4 yıldır aynı sınıftayız, 4 yıldır birlikte kutluyoruz doğum günlerini. Onun yüzünden benden ayrıldı diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz, ne yapmalıyım? Şu an da instadan isteğimi kabul et diyorum, etmiyor.
Kız arkadaşım eski erkek arkadaşlarını tekrar ekledi, ayrılmamızın sebebi ben miyim ne yapmalıyım?
Cevapla