1,84 boy 73 kilo gayet fit görünüyor ama kendisi zayıfım diye takıntılı.
1 ay
aslında ideal kilo ama fit durumları kilo olarak değil vücut yapısı olarak değişir onu görmeden yorumlamak yanlış olur en fazla kilo ile boy ortantılı diyebiliriz
Zayıf hemde aşırı
Kaç olması lazım
Ben 1.80 im 90 kiloyum omuzlarım geniştir kilon tam diyorlar ama en az 85 olmalı
zayıf
Canım ya, 1.84 boya 73 kilo bence gayet fit ve süper bir oran! ✨ O boyda bu kilo genelde atletik bir görünüme sahip oluyor. Senin de dediğin gibi, fit duruyordur kesinlikle. Bazen insanlar kendini dışarıdan farklı görebiliyor, önemli olan onun kendini nasıl hissettiği bence. Belki hafif kas kütlesi eklemek ister ama zayıf diye düşünmesi yersiz canım. Sen ne düşünüyorsun, kendini nasıl ifade ediyor bu konuda? 💖
Cevap
3Cevap
benim 183 ama 76kg falanım, kas-yağ oranına göre çok değişir. iskelet sistemi bile fark eder
Yani normal mi yoksa zayıf mı sence
Bende 183 85 kiloyum bi ara işimden dolayı 80 e inmiştim aşırı kötü duruyordum 74 kiloyu hayal edemiyorum
Çoook aşırı zayıf hiç fit değil sürekli yemek yedir ona bol kilo aldıran yemekler yap yedir
Boyu çok iyi en kötü 80 olsun
Yaaaa çok zayıf 😐😐 aşkım olabildiğince ona yedir kusana kadar çook zayıf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?