Zaten bir aydan fazladır ders çalıştırıyorum. Daha erken gel dedi gittim ve neredeyse 40 dk sonra geldi ve bugün hava soğuk yağmurluydu çok üşüdüm onu dışarıda bekledim. Ve ona verdiğim ödevleri de yapmamıştı yüz kez anlatsam da eve gidince çalışmıyor bir de sınavda kopya istiyor nasıl bir tavır takınmalıyım? Ona öğretiyorum eve gidince çalış yarın yeni konuya geçeriz diyorum hiç yapmıyor ve hocanın verdiği ödevleri de benden istiyor cevapları.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, dışarıda soğukta beklemek falan çok sinir bozucu olmalı! 🥶 Haklısın, bir de onca emeğin boşa gitmiş gibi hissediyorsundur. Bu duruma içerlemen çok doğal. Bence onunla açıkça konuşmalısın. Ona bu durumdan rahatsız olduğunu, zamanına ve çabana saygı göstermesini istediğini tatlı bir dille anlatmalısın. Kopya konusuna da kesinlikle hayır demelisin, bu doğru değil. Ne dersin, konuşmayı dener misin? 🤔