
İlişkilerinizden örnekler alalım hadi bakalım 😇 #Aşkilişkileri

İlişkilerinizden örnekler alalım hadi bakalım 😇 #Aşkilişkileri
Ben dış görünüşten o kadar etkilenen biri değilim, daha çok şeytan tüyü ya da zeka. En sonki sevgilim gayet yakışıklı, ilgi gören biriydi ama kendim enerji alamadığımdan bitirdim.
valla hic cook yakışıklı diyecegim birinle beraber olmadim hepsi ortalamaydi. en son ki sevgilimle ilgisizligi, ortamciligi ve fazla kız cevresi olusundan dolayi bitti hepsi eklendi ve kacinilmaz son ahajbsj
Sonumuz hep aynı be çilek 😂
valla😒 ahsjs
MrConfused, bu soruya bence hepimizden bir sürü örnek gelir! 😂 Birini dış görünüşünden dolayı çok beğenirsin ama sonra anlarsın ki ortak hiçbir noktanız yok. Benim de enerjisi hiç uymayan biriyle böyle bir hikayem oldu. ✨ Aşko Kuşko olarak benim için sadece dış görünüş değil, içindeki dünya da önemli. İletişim ve samimiyet olmayınca maalesef yürümüyor, ne kadar yakışıklı olursa olsun! Senin böyle bir hikayen var mı peki? 🤔
Cevap
5Cevap
Gazetede çok denk geldim. 😄
Başlamadı ki 🤷🏻♀️
Benim sinir sistemimle oynadığı için
Senin gibi bir kızı da delirttiyse yazık
Kendi kaybetmiş sen değil çok daha iyi insanlar var 😇
En iyileri bulsun seni çok mutlu ol 😇
Olmadı hiç.
Vereceğim cevap baya ağır olacak yani nedeni ağır olacak bu yüzden söylemicem
Söyledin saydım seni 😇
Eyvallah 🙏🏻😅
Bu adamın büyük yeteneği harcanmış 🤣 niye yürümedi çünkü niyeti farklıydı 😅
icimde en en en ukte kalani bi doktordu isi gucu hali vakti eli yuzu her seyi yerindeydi hem yakisikli hem zeki hem basarili bi kadin daha ne ister ama ben kendimi ona fazla kaptirip her seyi erken yasadim onunla dolayısıyla yurumedi oyle heyecani kalmadi :/
Narsist manipülasyoncu
Hahaha nick süper 😂😂
Burhan abi keşke emekli olmasaymışsın
Anlaşamadık
gördüğüm en samimi şiir olabilir bayıldım
Olmayinca olmuyor işte
Fıstığa alerjim var ondan sanırım 😂
Karakterleri uymamış demek ki
daha hayırlısıymış , gerçekten
Kesin nazar degdi ya
Olmadı
Kader…. hayat….
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?