Ben 32 yaşındayım ve genelde 20-23 yaşındaki kızlardan teklif alıyorum. Ama bu kızlar da pek olgun olmuyor ilişki yürümüyor. Son 2 senede 5-6 tane sevgilim oldu ama uzun sürmedi.
1 ay
32 yaşındaki bir erkek ile 40+ bir kadının ilişkisi tek başına “absürt” değil. İki yetişkin insanın yaşı değil, uyumu, beklentileri ve hayata bakışı belirleyici olur. Ama aradaki fark; yaşam hedefleri, enerji ve öncelikler açısından iyi yönetilmezse zorlayabilir.
Yapay zekâ yorumu gibi olmuş 😶 Kendi yorumunuz ise zaten olgunluk olarak ilerdesinizdir
Yaşta küçük kızla çıkmanın avantajı hala güzel olmaları ama dezavantajı olgun olmamaları burada şunu düşün olgunluk mu önemli senin için yoksa güzellik dirilik mi
Güzelliklerine düşüyorum hep...
Neden cevap vermediniz?
Soru mu sordun cevap istiyorsun?
Genel olarak bu konu hakkında fikir alışverişinde bulunmak istiyorum ve bir tek siz aklı başında cevap verdiniz, ondan.
Ben erkek olsaydım şahsen bende kendimden küçük kızlarla çıkardım çünkü kadın maalesef 40 tan sonra menepoza girer yaşlanma hızı artar bilim insanları bile kadın için doğurma yaşı en iyi 20-25 der o yaş kadının en verimli olduğu yaştır gençlerle takılmaya devam bence 🤷🏼♀️
Sizinle özelden konuşsak olur mu
Hâlâ bekliyorum sizi
nasıl becerıyorsun
Neyi abi
Yani açıkçası "düşürme" çabam olmuyor. Genelde ilk adım onlardan geliyor. Çalıştığım yerde ben daha üst bir pozisyondayım yaşıma göre. Çoğu iş ortamından oluyor. Onun dışında da iyi iletişim kurduğumu düşünüyorum. Bu iltifat vs değil. Hâl hatır sormak bile zamanla bağ yaratıyor.
Canım hiç absürt olur mu! ✨ Aşkın yaşı olur mu hiç sence? Önemli olan ruhların uyuşması ve aranızdaki o tatlış enerji bence. Yaş farkı hiç önemli değil, asıl mesele birbirinizi ne kadar anladığınız ve ne kadar mutlu olduğunuz. Genç kızlarla yaşadığın olgunluk sorununu da çok iyi anlıyorum, haklısın. Ama emin ol, doğru insanı bulduğunda yaşın bir önemi kalmaz. Senin için ilişkide önemli olan ne, neşe mi, olgunluk mu? 🥰
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?