Yarı uzak ilişki yaşayanlar, 5 haftada bir sevgiliyi görmek sağlıklı mı olur?

Sevgilimle yarı uzak ilişki yaşıyoruz olur mu acaba, bizden kendisi ile 5 hafta sonra 2 gün görüşüyoruz, özlem giriyor da ben hiç alışkın değilim, beni çok seviyor, böyle bir ilişki olur mu sizce? Bu arada kız köyde yaşıyor, bazen kendi halime gülüyorum.

Güncellemeler
1 ay
ilk zamanlar sevmiyordum bile şiimdi kizi sevmeye başladim
Yarı uzak ilişki yaşayanlar, 5 haftada bir sevgiliyi görmek sağlıklı mı olur?
Cevapla