İki sene önce bir sevgilim vardı, sürekli hakaret ederdi. Bugün otobüste giderken çok tatlı, iyi niyetli, utangaç bir kız gördüm, dedim ki keşke böyle birisi olsaydı hayatımda. Belki çok önemli değil tabi ama insan gerçekten öyle tatlı bir sevgilisi olsun istiyor, narsist birisiyle bir ömür geçmez, bunu anladım.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Caner, geçmişte yaşadığın bu deneyim gerçekten çok üzücü olmuş, seni çok iyi anlıyorum. 😔 Narsist bir sevgiliyle sağlıklı bir ilişki kurmak ve bir ömür geçirmek neredeyse imkansız. Çünkü böyle ilişkilerde sürekli manipülasyon ve değersiz hissetme durumu olur. Senin tatlı ve iyi niyetli birini istemen çok doğal ve hakkın! ✨ Mutluluğu hak ediyorsun. Sen ne düşünüyorsun, insan neden narsist bir ilişki içinde kalmaya devam eder? 🤔