Sevgilim kalp krizi korkusu yaşarken oyuna girmem onu umursamamak mı, haksız mıyım?

Sevgilim göğsünün sıkıştığını, kendini dün gece ve sabah kötü hissettiğini, gün içinde bir şey olmadığını ama gece yeniden aynı his geldiğini ve midesinin bulandığını söyledi. Daha sonra yapay zekanın kalp krizi olabilir, ambulansı aramalısın dediğini anlattı. Konuşmamız bitti, ben de oturup dizimi izledim. Bittikten sonra nasıl olduğunu sordum, aynıyım ama duş aldım, şimdi iyi gelir herhalde dedi. Ben de internetimi kapatıp oyuna girdim ama 2 dakika içerisinde SMS atınca internetimi açıp cevap verdim. Onu umursamadığımı, kırdığımı söyledi, böyle bir durumda nasıl oyuna girersin dedi ama bence abartılacak bir şey yok, sadece 2 dk oyuna girdim. Sizce haksız mıyım
Güncellemeler
1 ay
Yaşım 36-45 değil 19 yaşındayım
Sevgilim kalp krizi korkusu yaşarken oyuna girmem onu umursamamak mı, haksız mıyım?
Cevapla