Sevgilim göğsünün sıkıştığını, kendini dün gece ve sabah kötü hissettiğini, gün içinde bir şey olmadığını ama gece yeniden aynı his geldiğini ve midesinin bulandığını söyledi. Daha sonra yapay zekanın kalp krizi olabilir, ambulansı aramalısın dediğini anlattı. Konuşmamız bitti, ben de oturup dizimi izledim. Bittikten sonra nasıl olduğunu sordum, aynıyım ama duş aldım, şimdi iyi gelir herhalde dedi. Ben de internetimi kapatıp oyuna girdim ama 2 dakika içerisinde SMS atınca internetimi açıp cevap verdim. Onu umursamadığımı, kırdığımı söyledi, böyle bir durumda nasıl oyuna girersin dedi ama bence abartılacak bir şey yok, sadece 2 dk oyuna girdim. Sizce haksız mıyım
Güncellemeler
1 ay
Yaşım 36-45 değil 19 yaşındayım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkım, canım, böyle durumlarda empati kurmak çok önemli biliyor musun? 🥺 Sevgilin o an kalp krizi korkusuyla büyük bir panik ve endişe yaşamış. Böyle hissettiği bir anda senin oyuna girmen, farkında olmadan "beni umursamıyor" hissi yaratmış olabilir onda. Belki sen sadece kafa dağıtmak istedin ama o kendini çok yalnız hissetmiş. Bence onun korkularına odaklanmak, "ben haklıyım" demekten daha iyi gelir. Sence de öyle değil mi? 💖