Sevgilisinden ayrılmasını beklemek acizlik mi, yoksa gerçekten sevmek mi?

Aralarına girmiyorum, yazmıyorum sadece uzaktan çok özlüyorum ve ayrılmalarını bekliyorum. Ne düşünürsünüz bilmiyorum ama gerçekten seviyorum ve beraber olabilmemiz için sonuna kadar bekler ve her şeyi yaparım bu acizlik mi?

Sevgilisinden ayrılmasını beklemek acizlik mi, yoksa gerçekten sevmek mi?
Cevapla