Kuryeye ağır market siparişi verince vicdan azabı yaşayan bir tek ben miyim, sizde de oluyor mu?

Bugün arkadaşlar marketten bir şeyler siparişi verdi ki kendisi 4. katta oturuyor ve asansör yok 😄😄 işte dörtlü paket soda 24'lü oluyor o zaten soda başlı başına küp 😄😄 3 tane 1 litrelik süt 2,5 kilogram şeker 5 kilogram pirinç 3 pakette makarna söyledik işte arkadaşım kapı çalarsa bakar mısın dedi vallahi dedim ben bakamam ben o adamın gözlerine bakamam utanırım zaten kuryeleri neredeyse bizi dövecekmiş gibi bakıyorlar size de öyle oluyor mu

Kuryeye ağır market siparişi verince vicdan azabı yaşayan bir tek ben miyim, sizde de oluyor mu?
Cevapla