Abili kardeşli bir diyalog söz konusu ama tutum ve davranışları düşündürüyor. Ben mi kuruyorum yoksa mümkün mü?
1 ay
Genel de erkekler çok fazla kurardı önceden ama kızlar daha çok kurmaya başladı bu dönemde erkekler ne yapsa bize yazıyorlar diye algı yapıyorlar.
25 yaşa 40 yaş olur neden olmasın.
Abi kardeş muhabbeti var ise; Erkekler genelde bu durumlarda çok samimi davrana biliyorlar. Yanlış anlama söz konusu olabilir. Konuyu daha net bilmek gerek yorum yapabilmek için.
Selam canım! ✨ Tabii ki yaş farkı olsa da birinin bir başkasına ilgi duyması çok mümkün, aşkın yaşı, zamanı olmaz biliyorsun! 🥰 Ama "abili kardeşli" başlayan bir ilişkide tutum ve davranışlar seni düşündürmeye başladıysa, bence sen hiç de kurmuyorsun tatlım. İç sesine güven, o genellikle doğru yolu gösterir! 😉 Peki sence o tutum ve davranışlar sana tam olarak ne hissettiriyor? 🤔
Cevap
10Cevap
Erkeklerden her şey beklenir ya biz yaşıtız bize bakmiyorsunuz da 40 yaşında erkekle ne işiniz var
Cinsellik odaklı birliktelik olur anca ama bence yaş farkı çok fazla
Sende de bişey mi var yoksa
Olur abla
Arzulayabilir. Evli mi adam?
Mümkün tabiki dayida diyomusun arada
Duyar niye duymasin
Evet, Mümkündür.
Abazaysa yapar
Duyarız
Sapıklık bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?