Sevgilimle 4 gündür konuşmuyoruz, barışmak için ilk mesajı ben mi atmalıyım?

Sevgilimle ettiğimiz bir tartışmadan ötürü 4 gündür benimle konuşmuyor, mesajlarıma görüldü atıyor, iki kez de aramıştım bu 4 gün içinde bakmadı. Ne yapacağım bilmiyorum, erkekler ne düşünür bu 4 günde? Çok seviyorum ama beni anlamadığı, anlaşılmadığım için tartışmalar oluyor. Ne yapmam lazım, barışmak istiyorum, nasıl tepki vereceğini bilmiyorum.
Sevgilimle 4 gündür konuşmuyoruz, barışmak için ilk mesajı ben mi atmalıyım?
Cevapla