Doğru kişiyi neden bulamıyorum, diğer kızlarda olup bende olmayan ne olabilir?

yalnızım sürekli ve hayatıma kimse girmediği için bunaldım. Birileriyle konuşuyorum ama hiçbirisiyle olmuyor. Yapayalnız mı durmam lazım, yalnız durunca da bir şey olduğu yok. Konuştuğum kimseyle bir yere varılmıyor. Diğer kızlarda olup bende olmayan ne acaba, çözemedim

Doğru kişiyi neden bulamıyorum, diğer kızlarda olup bende olmayan ne olabilir?
Cevapla