Sanki içinde biri eksikmiş gibi yaşamaktır;
Kalabalığın ortasında bile yarım hissetmek gibi.”
Yanan bir ateş gibi;
Kimse görmez ama içini yavaşça kül eder.”:)

Perikizi0007
Sanki içinde biri eksikmiş gibi yaşamaktır;
Kalabalığın ortasında bile yarım hissetmek gibi.”
Yanan bir ateş gibi;
Kimse görmez ama içini yavaşça kül eder.”:)

Perikizi0007
Bir an aklına gelir. İçinde tarifsiz duygular oluşur. Onu görmek, sesini duymak istersin. İçin cıvıl cıvıldır. Tıpkı bir bardak su arar gibi ararsın onu. O an olmalıdır. O an seni mutlu etmelidir. Ama yoktur. Geri getiremeyeceğini de bilirsin. Onu ya da o günleri... O zamanda kalmıştır. İçinde bu sefer bir sızı oluşur. Hafifçe yere bakar, derin bir nefes alır ve güne devam edersin...
Özlem duygusunu anlatayım dilim döndüğünce ben çok özlediğim birini toprağa verdim ve ben onu ozledigimde hiç biryere gidemiyorum bir kere bile olsa görme gibi bir şansım yok sarılma şansım yok ulaşabilme şansım yok insanın içini yakan ölüm değil aslında onsuz devam etmek zorunda kalmak, içinde yavaş yavaş yanmaya devam eden ateşin can Yakışı felan işte anlatamadım ama benim yaşadığım özlem duygusu yazilamiyor işte kafamın bastığı kadarıyla böyle bir şey
Özlem öyle bir ateştir ki. Sönmez kor olur en ufak rüzgarda tekrar alev alır. Yakar kavurur
Eig için teşekkür ederim
Rica ederim
Her baktığın yerde onu görmek umudu taşımak derdim
Perikızı0007'm, özlemi ne de güzel tarif etmişsin öyle! 🥹 O eksiklik hissi, kalabalıkta bile içini bir hüzün kaplaması... Sanki kalbinin bir köşesi, o çok sevdiğin kişiden veya anılardan uzakta kalmış gibi, değil mi? ✨ Ben de özlemi, en sevdiğin şarkının nakaratının ansızın kesilmesi gibi hissederim. Bir boşluk, ama aynı zamanda kavuşma umuduyla dolu bir bekleyiş. Peki sen en çok ne zaman özlemin doruklarında hissedersin kendini? 💔
Cevap
15Cevap
Sen, benim sarhoşluğumsun, ne ayıldım, ne ayılabilirim, ne ayılmak isterim.
der Nazım Hikmet
🥲
Hiçlik ve boşluk gibidir
Kanka sen iyi misin neydi o story mi reel falan kendini sev falan hatırlamadım şimdi
İyiyim bir arkadaşımın paylaşımı destek olmak için paylaştım bence knki
Hee tamam
Hani bazı şeyler vardır hiç yaşamamışsındır ama bir yaşasan sonrasında neler yaşatacağın hayallerini süsler ya.
İşte bunu yaşıyorum.
Hayat diyorum.
Süperizlerle dolu diyorum bakalım.
Gelişine bıraktım.
Hani susayınca yemek yesen de başla sıvılar tüketsen de geçmez ya.. Aynen o şekilde bir his işte.. Neye/nereye baksan o'nu görürsün.. Instagram bile sana inat, hep o'nu anlatan videolar çıkarır karşısa..
Rötar yapmış uzun yol treni beklersin ya ne zaman geleceği belli değildir. Eşyaların çoktur, karnın acıkmıştır, tuvalet ihtiyacın vardır. uykusuzsundur. Çaresizlik içini kaplamıştır ya. Tam o anda tren sesi duyulur. Acaba bizimki mi?
Saçlarına Yıldız düşmüş koparma annem ağlama. Herhalde özlemi anlatmak için bunlar yeter.
Hiç birleşmeyecek bir yapbozu tamamlamaya çalışmak gibi. Etrafta onu hatırlatan bir birçok şey var, birleştiriyorsun ama o yok. Sesini unuttum lan sesini.
Görsel özetliyor olayı otomatik pilota bağlamış giderken bezgince tüm. yollar seni aynı yöne götürüyormus. gibidir
Karadeniz'de deniz kenarında ormanın dibinde oksijenin en yoğun olduğu mecrada bile soluksuz kalmaktır özlem.
Bu şarkıyı dinlerken denk geldim soruya, sağlam pişti olduk
Tesadüfe bak haha
Bişeyleri özlüyorum da ne olduklarını bilmiyorum.
Aklın durur uzaklara dalarsın hayaller ve anılar kalbini sıkıştırır
Nefes aldığında onun kokusunu hissetmek istersin mesela
Boş duvarda onu görmek aga
Asla doldurulmayan bir boşluk olur içinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?