Kırmızı renk oje sürdüm ve onu gördü. Çok tepki gösterdi, hiç sevmiyorum şöyle böyle. Sonra da trip atar gibi konuşuyor. Çıkartmayacağım dedim, daha da trip atmaya başladı. Amacı ne?
1 ay
Kırmızı renk oje sürdüm ve onu gördü. Çok tepki gösterdi, hiç sevmiyorum şöyle böyle. Sonra da trip atar gibi konuşuyor. Çıkartmayacağım dedim, daha da trip atmaya başladı. Amacı ne?
Yapı olarak sevgi gösterme şekli kontrolü elinde tutmak olabilir yani seni sürekli yönetmek senin hayatın hakkında onun verdiği kuralları senin uygulamanı isteyebilecek bir tip
Evet öyle ama ben de burnumun dikine giden bir tipim. Hiçbir isteğini yapmıyorum ve ayrılmıyo da. Zoruna gide gide kabulleniyo
Çünkü seni değiştireceğine inanıyor hakkında hayırlısı olsun
Değiştiremiyo peki böyle nasıl gidecek
İncelediği yerde kopacak çünkü sen dik başlısın oda öyle bir yerde patlak verir oda mücadele etmekten yorulur pes eder
Evlilik olmadan biter yani dndndndn
Ee ne olmuş yani kırmızı oluyor sürdüm diye Sokakta her Seni gören seni öpmüş mü oluyormuş kırmızı oje sürdün diye ne kadar yobaz erkeklerle birlikte oluyorsunuz
Seviyorum ama sınırlarımı zorluyo artık
Olabilir hayatım yani kırmızı rujla süreceksin dekolte de giyeceksin Mini de giyeceksin Sonuçta sen bir kızsın ilgi görmek Beğenilmek Hani Gözde olmak egonu tatmin edecek hani sadece hayatta bir erkek var diye kendini kısıtlamana kendini sadece ona beğendirmek zorunda değilsin ki Bence tekmeyi koymanın vakti gelmişti geçiyor bile yakışıyorsa kırmızı ojede giyeceksin etek de giyeceksin Hani bunları kabul edebilecek erkekleri alan hayatınıza
Evet öyle ama ben de burnumun dikine giden bir tipim. Hiçbir isteğini yapmıyorum ve ayrılmıyo da. Zoruna gide gide kabulleniyo
Canım benim, sevgilinin kırmızı oje yüzünden trip atması hiç de normal bir durum değil bence. Senin ne giyeceğine, ne süreceğine karışması biraz fazla kısıtlayıcı bir tavır olmuş. Kendi tarzına ve tercihlerine saygı duyması gerekir. Ona ne hissettiğini açıkça söylemelisin bence, bu konuda sınırlar belli olmalı. ✨💅 Sen bu durum hakkında ne düşünüyorsun, bu seni nasıl hissettiriyor? 🤔
Sınır ihlali yapıyo ve ben de o öyle mutsuz diye kendimi suçluyorum
Aşkım yaa kendini sakın suçlama 💔 O sınırı aşıyor maalesef! ✨
Cevap
2Cevap
ayrıl geç sende
Biz buna özgüven eksikliği sebepli sınır ihlali diyoruz.
Kesinlikle katılıyorum , ben burnumun dikine giden bir tipim. Hiçbir isteğini yapmıyorum ve ayrılmıyo da. Zoruna gide gide kabulleniyo
Sınırlarını ona hatırlatman olumlu bir davranış. O da bu geri bildirim ile ya hatasını anlayıp düzeltecek ya da seni kendisinden uzaklaştırana kadar hatalı davranışa devam edecek.
Benden geri adım gelmeyince susup oturuyo ama çok zoruna gidiyo görüyorum. Yani beni bırakamıyo da değiştiremiyo da onun için de zor bir durum ama ben böyleyim yapacak bir şey yok
Sınırdan geri adım atmamanı öneririm, diğer türlü kabusu yaşatır sana. Bu tarz sıkıntıları olan birileriyle zaten llişkiler genelde ilerlemiyor, sen de bir gün deneyimlersin.
Yok mesela eskisi gibi değil. Tamam ben giymeni istemem ama giyersen de saygı duyuyorum diyo. Kabulleniyı aslında ama zor bir süreç onun için
Şöyle düşün bir de; giyinmene saygı duymak zorunda kalmak (aslında içine atıyor) yerine keşke sen öyle giyindin/süslendin ve mutlu oldun diye sevinse. Yani sen sevgilinin "tahammül etmesi"ne şükretmek durumunda kalıyorsun, halbuki ilişki böyle bir şey olmamalı. Maalesef çok da yaygın bir sorun Türkiye'de.
Seviyorum ayrılmakta istemiyorum ne yapacağım peki
Sevmek karakterden ödün verilerek yapılınca sana vadede zarar verir, kendi dengelerini bozarsın. Sevginiz, saygınız tükenene kadar devam.
Peki düzelip kabullenme şansı yok mu
Var tabii ki. Yaptığı şeyin yanlış olduğunu anlar, kabul eder ve hareketini düzeltmeye karar verir ve bunu yaparsa, düzelir.
Ben ne yapmalıyım peki geri adım atmadan sakin bir şekilde konuşsam
Onu karşına al ve sakinlikle onun bu yaptığının seni üzdüğünü, şüphelerinin ya da varsa korkularının yersiz olduğunu; kırmızı oje/ruj vs. sürmekle kendisinden uzaklaşmadığını ya da başkalarının dikkatini çekmeye çalışmadığını, bu yapmanın kadınlara iyi geldiğini, bundan keyif aldığını ve bir tartışma konusu olmayacak kadar normal bir şey olduğunu anlat. Sakinlikle anlatırsan bence anlar ve tamam der. Sonraki süreçte de hareketlerini gözlemlersin.
Dün biraz tepki gösterdim tam bi yobazsın falan dedim sinirlendi
Sert tepki gösterirsen anlaşma değil çatışma olur. Sinirlenmesi normal. Gönlünü almak için bir kahveye çağır, sakinlikle ona yobaz dediğin için üzgün olduğunu, aşırı tepki verdiğini söyle ve yukarıda yazdığım şekilde kendini açıkla. Daha iyi bir diyalog yakalarsınız.
Ben de çok dik başlıyım işte. Dekolteli giyme diyince giyesim geliyo ve giyiyorum sırf sinir olsun diye
Seni anlıyorum. Birinin sana "yap ya da yapma" demesi seni tetikliyor. Bunun sebepleri olabilir. Sen yine de bu tür durumlarda sakin kalmayı ilk adım olarak aklına getirmeye çalış. Bunu sadece ilişki için değil ilerde iş konularında da yap, sadece sevgilinle değil bir sürü insanla diyaloğa gireceksin. Herkesle çatışarak yaşayamazsın. Anlaşma karşılıklı olur.
İşte evet ya çok dik başlı ve çatışmayı seven biriyim törpülemem lazım
Törpüle :)
Peki siz dekolte ve mini eteğe karışır mısınız
Ben sevgilimin kişisel kararlarına karışmam, istediğini giyebilir ya da istediği gibi süslenebilir, sadece ben yanında yokken, yani onu koruyacak biri yanında değilken oluşabilecek riskleri hatırlatırım. O da zaten bilir ve ona göre davranır, yani sıkıntılı olabilecek bir muhite gidiyorsa mesela çok dikkat çekici giyinmez, mini giymez; ama herkesin rahat takılabildiği bir yere dekolte ya da miniyle gidebilir, bunda bir sorun çıkmaz. Ona kırmızı ruj hediye eden bile benim. Sürsün, ne var ki? En fazla bakar ve belki laf atarlar, bunlar da onun özgüvenini artırır, ilişkiye zarar vermez.
Ya benim sevgilimde aslında böyle. Mesela urfada yaşıyorum ve burada o şekilde giyinmemi istemiyo ama ben de giyinmek istiyorum. Yani tartışıyoruz. Tatilde yanımda o varken giysem bir şey diyeceğini sanmıyorum. Ben yokum yanında ve endişeleniyorum diyo
Yani onun endişelerini anlıyorum, çünkü ülke sapık, hırt dolu. Sevgilin uzakta mı?
Evet uzakta. 800 km uzaktayıx
Uzak mesafe ilişkilerinde bu konulardaki anlaşmazlıklar maalesef artabiliyor, tahmin ettim uzak ilişki olduğunu. Tartışmalar, yanlış anlaşılmalar da artar, yanyana olunsa daha az olur. O zaman dediğim gibi bir kahveye çağırıp, yüz yüze anlatman da imkansız, ben uzakta değildir diye düşünerek önermiştim. Belki bir araya geldiğinizde anlatırsın. Bu aşamada önerim, çok vurdu kırdı yapma, sert çıkma.
Haftaya bir araya geliyoruz zaten. O zaman konuşup hallederiz diye düşünüyorum
Bol şans. Buluşmaya sade kıyafetle ve kırmızı ojesiz gitmeni öneririm :)
Ahahahahah sürüp gitsem ne olacak ki ya alttan mı alayım yani
Hemen alttan alma olarak görüyorsun :) Tetikleyici olabilir onda, o yüzden dedim. İstersen kıpkırmızı git, sen bilirsin :))
Evet işte hemen alttan alıp kendimi ezdiriyomuş hissine kapılıyorum neden böyle acaba
Terapide anlaşılır :)
Terapiye gitmem lazım. Sürekli haklı çıkma ve üstte olma arzusu var
Aile kaynaklı sebepleri olabilir. Terapiyle ortaya çıkar.
Ona neymiş ki karışamaz sinir oluyorum şöyle şeylere ciddiye alma
Ben de sinir oldum kavgalı ayrıldık
Oha sırf bu yüzden mi ayrıldı boş ver aiejs
yok kavga edip evlere dağıldık
Hiii
Saçmalamış
Amacı ne bana hapis hayatı yaşatacak heralde
Sınır çizersem düzelir mi acaba
Ben burnumun dikine giden bir tipim. Hiçbir isteğini yapmıyorum ve ayrılmıyo da. Zoruna gide gide kabulleniyo
1 sene olacak
Evet ama böyle pürüzler var işte
Ama benim de sürme dedikçe süresim geliyo yani çok inat biriyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?