Nişanlımın diş hekimi ex sevgilisini düşününce tüm diş hekimlerinden nefret etmem normal mi?

Kızlar, nişanlımın benden önceki eski sevgilisi diş hekimi, ilişkileri uzun sürmemiş ama aynı yıl içinde onlar ayrıldı, biz sevgili olduk. Sürekli aklıma geliyor ve sinirleniyorum, şu an resmen tüm diş hekimlerine nefret besleme haline geldim çünkü bana o kızı hatırlatıyor. Bazen nişanlıma laf sokuyorum o kız üzerinden, kıskanmaya dair bir durum yok, ben de üniversite okudum, veterinerim yani ego gibi olmasın ama neredeyse her konuda ondan daha iyiyim. Ama bu kadar sinirlenmem ve aklıma gelmesi normal mi?

Nişanlımın diş hekimi ex sevgilisini düşününce tüm diş hekimlerinden nefret etmem normal mi?
Cevapla