Sevgilim başta cok hoşuma gidiyordu ama zaman geçtikçe elimi tutmasını bile istemedim?

Ama artık sarılmamak için bahaneler buluyorum, elimi tutmasın istiyorum, kaçıyorum bir bakıma ve en sonunda da bahanelerle ayrıldım. Ne oldu bana aq el ele tutuşmam bile çok cringe, iğrenç ve rezil gibi hissediyorum 2 aydır sevgiliydik. Her şeyin ilkini isterdim ama artık uf

Güncellemeler
1 ay
Daha özgür hissediyorum Şu an
Güncellemeler
1 ay
Ayrıldık
Sevgilim başta cok hoşuma gidiyordu ama zaman geçtikçe elimi tutmasını bile istemedim?
Cevapla