Yüzüme bağıra bağıra seni sevmiyorum diyor, 2 ay sonra çocuk doğacak
1 ay
Yüzüme bağıra bağıra seni sevmiyorum diyor, 2 ay sonra çocuk doğacak
Simdi açık olmak gerekirse boşan demek kolay ama boşanmak zor.
Bebek doğup sular biraz durulana kadar Hayati kararları rafa kaldır bence. eşinin bu patlamaları muhtemelen kendi içindeki korkuların bir yansıması çünkü sorumluluk almak çoğu erkeğe gerçekten zor geliyor konu bir bebek olduğunda özellikle bu gerginlik daha da artıyor..
Eşinin geçmişteki haliyle şimdiki hali kıyasla eğer bu geçici bir cinnet hali gibi ise birazcık beklemeni öneririm ama bu onun gerçek yüzü ise bunu bilerek ama kararı sakinleşince vermek üzere ertele şu an o sağlıklı bir iletişim kuramıyor onunla şu an tartışmaya girmek yerine arana duygusal bir mesafe koy o bağırırken sen sessiz kalıp odadan çıkarak bu çirkin uslübün sende bir karşılığı olmadığını ona hissettir lütfen. şu an canın çok yanıyor anlıyorum ama hayatın en büyük fiziksel ve duygusal değişimini yaşarken ömürlük bir kararı bir gürültünün içinde verme.. odak noktanın sadece sağlıklı bir doğuma ve kendi huzuruna çek şimdilik. unutma bu konuyu halının altına süpür demiyorum sadece şimdilik rafa kaldır ve elinden geldiğince kendi bebeğini ve kendi sağlığını düşün 🫂💖
Kendine çok iyi bak güzel kadın💐
Hocam Yapıcı bir yorum yapmıssınız tebrik ederim fakat Annenin sağlığı bebegide etkiler üstelik baba ilgisiz biri ise Anne tek başına bu yükü taşıyamaz
Annenin Kendini ve bebegi düşünmesi lazım.
Annenin çektiği sıkıntılar bebekte maddi/manevi kalıcı hasarlara yol açar.
Anne şu an çocukla ilgili bir şey yapamaz maalesef eşiyle tartışması da onun ve bebeğinin sağlığını kötü etkiler şimdilik rafa kaldırmak en sağlıklısı.. taşımayı reddeden bir erkeğe biseyi dayatmak çok zor ve beyhude.. Bebek zaten şu an istenmediğini hissediyor ve bunun etkilerini maalesef ki yaşayacak.. süreci nasıl daha hasarsız atlatabiliriz ona bakmak lazım sonuçta şu an boşanmak da gitmek de kalıcı çözüm değil çocuk doğunca yine papaz olacaklar sonuçta.. Allah yardım etsin gerçekten zor
Aynısı benim de başıma geldi biliyormusun? Tüp bebek annesiyim sürece başlamadan 57 kiloydum süreç içinde iğne ilaç bir sürü hap kullandım çok kilo aldım 93 kilo oldum transfer oldum iğne ilaç alımım devam etti hamileliğim de 100'ü geçmişti kilom bana 34 haftalıkken kalkamamıştım yerden "m. l gibi olsun az ye" desi çok zoruma gitmişti şu an 9 aylık bebeğim hâlâ zoruma gidiyor. Bu erkekler neden böyleler bilmiyorum çok kabalar laflarının nereye gideceğini bilmiyorlar düşüncesizler içimde senden bi parça var ya bebeğimiz var neden saygı duymuyorsunuz? Allah yardımcımız olsun inşallah.
Hamileyken bende kilo aldım aynısını dedi
Evire cevire dövecen
Yani inanılmaz gerçekten hamilelik gibi hassas bir dönemde bunu duymak çok ağır ama sırf çocuk var diye sevgisiz ve saygısız bir yerde kalmak zorunda değilsin. Şu an duygusal karar vermek yerine önce kendini ve bebeğini psikolojik olarak güçlü tutmaya odaklan. Bir erkek öfkeyle konuşabilir ama sürekli seni değersiz hissettiriyorsa bunu görmezden gelme. Kendini kaybetmeden, ekonomik ve duygusal olarak ayakta durabileceğin zemini kur çünkü kadın en çok kendi gücünü hatırladığında toparlanır. Eşinle tekrar otur bir konuş neden böyle dediğine dair
Nasıl kuracam 5 kuruş paranın hesabını yapıyor ne alsam fişini istiyor
Çalışmama izin vermiyor
Ailem istemiyor bizi
İstemiyorkar iste
Kendim birssyler yapmaliyim
Ailemde kötü gidersem iyi davranmazlar
İs bulsam bile ev gecindirmek zor
Bir çocuk babasız ya da annesiz büyür ama asla sevgisiz büyümez. Bir çocuğun huzursuz, sevgisiz ve şiddet dolu bir evde büyümesindense, mutlu ve güvenli bir ortamda büyümesi çok daha sağlıklıdır. Kadın karnında onun canını taşırken, ona bu haksızlığı ve eziyeti reva gören, anneyi sevmeyen ve şiddet uygulayan bir adam bir zahmet babalık da yapmasın. Bu yüzden, hem annenin ruh sağlığı hem de doğacak bebeğin geleceği ve güvenliği için bu sevgisizliğe ve şiddete asla boyun eğilmez; bu evlilik bitirilir ve yollar ayrılır.
Canım benim, bu kadar önemli bir dönemde böyle sözler duymak çok yıpratıcı olmalı. 🤰💔 Eşinin bu çıkışının altında yatan bir şeyler olabilir mi hiç düşündün mü? Belki korkuları var ya da kendini ifade edemiyor. Sakin bir anınızda açıkça konuşmayı dene, belki profesyonel bir destek de iyi gelebilir. Unutma, şu an en önemli şey senin ve bebeğinin sağlığı. Kendini dinle ve önce huzurunu düşün. Sarılırım sana. 🤗💖
Cevap
69Cevap
boşan evet
Valla biz kadınlara çok üzülüyorum okudum doktor oldum fiziğim güzel insanların sevdiği biriyim ama hiçbir erkek tarafından yeterince değer görmedim aldatıldım çünkü sevince tam seviyorum ilgiye boğuyoruö erkek de kendini bi bok oldum sayıyor benden vazgeçemez sanıyor. Yani canlarım kadın olmak çok zor çok ağzınla kuş tutsan yaranamazsın önce sever gibi yapar sonra nefret kusar. Çok üzgünüm ama istersen bu süreçte bebeğini düşün sessizce kendi hayatına odaklan başka şeylerle ilgilen yeni arkadaş edin baksın bi bensiz de yapıyor desin bakarsın adam olur olmadı mı mecbur boşanacaksın
Maddi durum el vermiyor
Maddi durum el vermedigi için gidemiyorum
Tamam canım ilk aşamada sana git diyen yok zaten ama biraz aynı evin içinde de olsan ondan bağımsız bir hayat kur , sık sık arama , arkadaş edin , kendi kendine gezmeye çık yürüyüşe git bak bakalım belki değişir ama ilerleyen süreçte canını acıtmaya devam ederse boşanırsın maddiyat da bi şekilde çalışarak olur hemen hamileyken boşan demiyorum ki
Bu durum tekrar tekrar yaşanıyor ve bütün çabalarınıza rağmen düzelmiyorsa, hem sizin hem de çocuğunuzun yaşam kalitesi için ayrılmayı ciddi şekilde düşünmeniz gerekir. Çocuğunuzun ileride yaşayabileceği sorunlar, şu anda maruz kaldığınız stres ve gerilimle yakından ilişkili olabilir. Bu yüzden sizin de huzurlu ve stressiz bir ortamda yaşamanız çok önemlidir. Kendinizi ve çocuğunuzu güvence altına alarak ilk adımı atmaktan çekinmeyin. Eşiniz bu konuda adım atmıyorsa, siz kendinizi ve evladınızı düşünün. Tazminat, nafaka ve haklarınız konusunda kesinlikle taviz vermeyin.
Toksik bir babanın Şiddeti ile yaşayan bir Evlât olarak söylüyorum tavsiyelerimi ciddiye alın, yuvasına değer vermeyen biri için ömür harap edilmez.
Huzurlu, sağlıklı ve bereketli bir ömür dilerim.
Aa ne kadar düşüncesiz ne biçim bir insan bu. Hiç empatisi yok. Hamilelik dönemindekni bir eşe denir mi bu? Hadi ergenlik döneminde çocuklar ebeveynlerine seni sevmiyorum diye bagirabilir. Bu adam senin ne çocuğun ne de ergenlik çağında. Evlilik isteğe bağlı bir şey, sanki sana mecbur mu evlenmiş.
Sevmiyorsa neden senin ve doğmamış çocuğun günahına girdi yani bazı insanları anlamıyorum gerçekten sevmiyorsun tamam ama çocuk var ortada onu da mı sevmezsin yazıkk ne diyelim boşanmak kolay olmuyor ama eğer evine sana çocuğuna karşı sorumlulukları getşrmiyorsa zaten kağıt üzerinde kalır o evlilik o yüzden böyle bir adamla yol almaktansa bitirmek daha hayırlı olur
Yanlış bir hareket ama bazen öfkeliyken (özellikle erkekler) ağızlarından çıkan söze hakim olamayabiliyorlar sıkma canını sevmez olur mu psikolojik olarak ben çok sinirliyim sen de kırıl sinirlen duygusuyla en acıtıcak şeyleri söyler bazı insanlar, üzülme bebeğinin sağlığı mühim sen artık bir annesin 🙃🌸
İlk olarak karnında bebeğini taşırken bunu demesi çok yanlış, sevmediği birisinden neden çocuk yaptı onu da anlamadım. Ama boşanıp boşanmamak konusunda sen ciddi derece de kendin düşünmelisin. Sonuçta o çocuğa bosandıgon zaman yalnız bakmak zorunda kalabilirsin veya bir süre sabredersen ve sonrasında boşanabilirsin.
Fakat şu an düşüneceğin şey öncelikli olarak çocuğunu sağ salim doğurmak olmalıdır…
Zor bir durum söylenecek çok bir şey yok akıl vermek de bize düşmez ama ailene konuyu açmalısın sonrasında da boşanma davası kendine saygın olsun, modunu düşürme, eğer bir mesleğin vs de varsa sonrasında kendi düzenini kurmaya kadar ilerlemeye bakmanı öneririm.
Söyledim gelme buraya dedi
O zaman yine şahsi yorum olarak biraz sabredip hem maddi açıdan hem de psikolojik olarak bu süreçte kendine yatırım yap sonrasında da günü gelince kendi düzenini kurmak üzere uzaklaşabilirsin. Bir de yanlış anlama ama konuşacak birisi olmasını da tavsiye ederim, insanoğlu paylaşan bir varlık anlatmak da iyi gelebiliyor sonrasında kafana takmaktan hasta olmanı da istemeyiz.
Yapabilirmiyim sence
Seni tanımadığım için ve hakkında Çok fazla detaylara hakim olmadığım in kesin yaparsın veya yapamazsın demem doğru olmaz. Ama insan isterse başarır düşüncesindeyim. Yardımcı olabileceğim bir durum olursa da elimden geldiği taktirde psikolojik olarak da destek olabilirim. ( bu kısmı da yanlış anlamanı istemiyorum )
Çocuk yapana kadar çok mu kibardi peki? Kendini hiç mi belli etmedi de bu adamdan hamile kaldın ben onu merak ettim. Artik olan olmuş. Ben olsam ailem destek olacaksa şimdiden onların yanina giderdim. Hem kocanın da burnu belli surter. Grci huylu huyundan vazgeçmez ama...
Ailem arkamda durmadı gidecek yerim yoktu
Üzüldüm. Allah yardimcin olsun. Ailen arkanda olsaydi eşin olacak kisi bu kadar kötü davranmaya cesaret edemezdi.
Aynen
Yani hele bu dönemde yapılacak şey değil benim de eşim hamile 1 ayımız kaldı elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum ona ama seninkinin yaptığı tam karaktersizlik olmuş
Kendimi çok çirkin değersiz hissettim
Sen bakma ona o kendine baksın sen mükemmelsin her zamanki gibi mükemmel olmasan evlenmezdi o karaktersiz hamilelikte daha çekici ve güzel oluyor kadınlar benim eşim de öyle sen de öylesindir kesin üzme kendini yavrum
Helal olsun valla
@SessizHatun6134 Teşekkür ederim
nasıl evlilikler yapıyorsunuz, nasıl insanlarla bu yollara giriyorsunuz bazen gerçekten aklım almıyor. Sanırım gerçekten ben bu devrin adamı değilim.
Tek düşündükleri para olduğu için çoğu şeyler gözden kaçıyor çünkü
@benmigocanmi maalesef
@benmigocanmi ne parası parası yokki
çocuğu yaparken aklı neredeymiş? bu nasıl bir saf kötülük böyle? kızım senin arkanda duracak anan baban varsa, gidecek kapın varsa hiç durma... Allah hakkından gelsin böyle kötülerin
Ailem yok diye yapıyor zaten
Adam durdu durdu hamileyken mi böyle davranmaya başladı önce bir konuş neden böyle diyorsun diye eğer laf çevirirse gizlice telefonunu kontrol et mesajlara fotolara vs bir şeyler bulursun
Sevmiyorum seni diyor
Ayrılmalısın, böyle bi pislik ne seni ne çocuğu sevebilir. Kendi sağlığın ve huzurun, bebeğin de psikolojisi için ayrılman gerekiyor. Düzeltmeye uğraşma bunun gibiler düzelmez. Umarım kendini kurtarırsın onun elinden.
Az detaylı olduğu için tam bişey diyemiyorum ama şu bir gerçek kimse kimseyi o kadar üzmemeli. Sevmiyorsan konusmalisin... Öncesinde ne oldu acaba. İlk evlendiginiz zamanlar evliliğinizi, ilişkinizi yipratacak biseyler mi oldu...
Terbiyesiz pislikler ne demek sevmiyorum. Sevmiyorsa neden evleniyorsun neden hamile bırakıyorsun
Hepsi aynı bunların
Ona şunu de peki ecdadını sktimin çocuğu. Benim ne günahım vardı doğacak çocuğumun ne günahı var dı de
Acimiyorum size diyor
Topla eşyalarını çek git evden gidecek yerin yoksa bile kadın sığınma evlerine git inanki daha iyi olursun
Sokakta kalırım korktsu var
Boşan demesi kolay millete karnında çocukla tek başına genç yaşta büyütmenin sorumluluğunu almak ne kadar zor. Benim sana soracak iki sorum var? Ailen destek çıkar mı? Elinde mesleğin var mı memurluk vs?
Ailem destek vermiyor
Atanamadim
O zaman sabretmen gerekiyor
Çocuğunu ona verip kadın sığınma evine gidecem
Doğurduktan sonra çocuğundan ayrılamayacağını farkedeceksin. Annelik iç güdüsü bambaşka
Yuh be is olmuş bitmiş madem bunu söyleyecekti çocuk niye yaptı senden ama durduk yere söylemedi heralde bir tartışma mi oldu aranızda belki anlık sinirle söyledi
Hayatım boyunca hiç anlamadım bu evlilik meselelerini. İki insan bir ömür birbirini sevmek, destek olmak için falan evlenmiyor muydu aga nedir bu olaylar yaw.
Al başını git çocuk doğmadan sonrası daha da zor olur tecrübe ile sabit demedi deme.
Doğsa ne olur
Karnındayken götür sonra bırakmaz belki diye dedim.
Tecrübeyle sabit demişsin
Öncesinde de sinyaller vardır da sen yine de çocuk yapayım demişsindir. Şimdi ayıkla pirincin taşını hadi, hemde çocukla..5 yıldan önce çocuk yapanda akıl yok, evlilik zaten akıllı işi değilken bu ülkedeki erkeklerle
Nasıl da bildim. Öncesinde de sorunlar varken çocuk yaparsan olacağı bu. Çek şimdi cezasını
Desene ya oli şimdi mi aklına geldi p zevk sende bu saatten sonra onunla durursan sende karektersiz söyleyim
Çocuk için katlanmak bazı şeyler görmezden gelmekde doğru değil bu konuyu ailenle paylaş konuşsun alsin karşısına derdi neymis
Hamile eşini ilgiye boğup her gün çeşitli şekilde mutlu etmek varken sevmediğini mi söylemiş nankör
Bir anne adayına yapılabilecek en büyük hainliği yapıyor kocan Şu an sana allah onu bildiği gibi yapsın
Böyle karaktersiz insanlarla nasıl evleniyorsunuz hadi evlendiniz nasıl hangi akılla çocuk yapıyorsunuz anlamıyorum
Sevmiyomuş seni böyle birinden niye çocuk yaptın? Bi de fiziksel olarak yıpranıp bir sürü acı çekeceksin boşu boşuna yazık valla.
O aşamadan sonra maalesef duzelmiyor bir şey.. benim eniştem de öyleydi ablamı uzer ergen ergen davranırdı (gerçi ablam da sütten çıkma ak kaşık değil) böyle ilişkiler insanı hasta ediyor. Bence bırakmak ferahlıktir bazen
Ablan naptıda
@damlanur67 ablam iyi huylu biri değil. Dünyanın en beyefendi erkegini koy sıkılır. Kaos seviyor. O yüzden degmez
Açıkcası bunların bir anda olmadığını sanıyorum. Neden bu evliliğe çocuk?
Çocuğu o istedi çok baskı yapti
Bende belki düzelir dedim
maalesef 7 de neyse 70 te de o... ailem arkamda değil demişsin maalesef ya yutkunup devam edeceksin ya da ayrılacaksın yani bu adam düzelmez gibi
Ben ayrılmaz o ayrılır
Ya aldatır ya döver
Ben ayrılmazsam o ayrilir
Allah korusun diyelim yine de ya
konu çok az detaylı aktarılmış. üzücü tabi ama bişeyler eksik bence. niye boyle dedi bi de bagırarak. bi şeye kızmıs sogumus olmalı.
Diyemedinmi.. Madem sevmiyordun Neden hamile bıraktın
Sordum çocuğu at git dedi
Böyle biriyle nasıl evlendin nasıl
Bilmiyorum
Bence günah ama çocuğunu aldır bosan kendi ayaklarının üstünde dur. Çünkü eğer bebek olur jse çocuk olursa boşanmak istemeyeceksin dahada zorlaşır şimdi çocuğa iyi davranacakmi oda belli değil
7. Ayda çocuğu ne aldırması?
Çocuğu aldıramaz erken doğum olur o.
Neden bunu diyor? Durup dururken diyemez. Aslında hiçbir şekilde deme hakkı yokta ama sebep ne?
ne olursa olsun hamile esine seni sevmiyorum diyip bagirmak dogru degil bi sorunu varsa duzgunce konusabilir kac yasinda adam cocuk gibi bagrip cagrarak napmaya calisiyor
Çok garip gerçekten, derdi neymişte böyle diyor
Cidden mi ha neden hamile başkasından mi olsu sanki
Seni sevmeyen biriyle çocuk var diye neden evli kalasın?
Sakinliğini koru.. Bebek doğduktan sonra karar al derim.
Çocuk yaparken aklı nerdeymis neden seninle evlenmiş o zaman?
Kızgınlıkla söylemiyorsa ayrılmak çözüm gibi. Ama sabretmek de zor olan çözüm.
Çocuk daha doğmadan ayrıl bence çok da zorlamanın mantığı yok bari çocuk katlanması
Madem sevmiyormuş ne diye hami1e bıra1kmış artık çocukta olmuş biraz zor ayrılırsın Ne diyelim kul kaderini yaşar mış Allahım sabır dayanma gücü versin
Bu söylediğin şeyi, sık sık yapıyorsa; ayrılmalısın. Ama bir iki defa olmuşsa gözlemlemeye devam et.
şarapsız mal demedinmi çocuk ypamadan deseydin şimdi terkedilmeyeceğinimi sanıyor
Çocuk olana kadar aklı neredeymiş. Ayrıl gitsin
Yok artık yaa hamile olan yoksa eşinmi bune saygısızlık
Çocuk doğar doğmaz anne evine git
Psikolojik şiddet boşanma nedenidir
Boşan
Ailem istemiyor
Niye istemiyor
Bosanmalisin gercekten seven insan sana bunu soylemez zaten bi ömür bunu mu cekicen
Ayrılmak çözüm değil halbuki de, sen ayrılmak istemiyorsan kendisinin boşanmasını bekleyeceksin. Sevmiyorsa seni, çare yok kabullen.
Zarar veriyor
Sende seviyormusun hala?
Neyini seveyim
Ayrıl sana en hassas döneminde eşlik edip yardım etmeyen biriyle ömür geçmez
Eşini önce iyi bir skip sonra bağırta bağırta doğurtmak gerek ki akıllansın
Yatağa bağlayıp fantezi diye vur kırbacı bana öyle yapmıştı karım
Kız sen delımısın ananmlara gıt bosanmanı ver dogur orada cocuk buyusun bıraz calıs baka evledınada kendınede ne cekıyon o salagı
Allah belasını verir inşallah çocuğu ona bırakıp terk ederdim
Allah b l snı versin. Bu erkekler insan değil
Tam bir aptalmis duygusal olarak zaten çöküş dönemindesin destek olacağı yerde sana bağırıp daha da dibe çekiyor.
Bu çok utanç verici bır durum bir kadını istiyorsan her şeyiyle kabul edersin böyle insanlar ılerde çocuk olunca baba olamaz
Sırf yorum kascam diye ne kadar yalan söyleyen var aqw
Bi erkek bu aşamaya kolay kolay gelmez kendinide sorguladinmi?
hep kadini suclamaniz bittiyse birazda erkekigin erkekligini sorgulayin? hamile esine bunlari bagrarak diyebilicek saygisizligi kendine hak gormesi onu erkekmi yapiyor
@uzgunkupek çokta kolay oluyor ya kendi dünyamdan bakma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?