Neden erkekler ilk 1-2 ay çok ilgili olup sonra soğuyor? Hepsi aynı mı yoksa?
1 ay
Neden erkekler ilk 1-2 ay çok ilgili olup sonra soğuyor? Hepsi aynı mı yoksa?
Bu tanıma sürecidir. Umutlarınız vardır, anlamaya çalışırsınız. Anladıkça uyumsuzluklar veya tam tersi daha uyumlu noktalar ortaya çıkar. 1-2 ay dediğiniz süreçte bu bilgiler iyice oturur ve ilginin yönü netleşir. Herkesle aynı olmaz elbette. Bu herkesi aynı kabul etme mantığı olası iyi şeyleri görmezden gelmek de olabiliyor.
Ay canım, bu durumu çok iyi anlıyorum! 💔 İlk aylardaki o yoğun ilgi, aşkın ilk heyecanından kaynaklanıyor genelde. İlişkinin balayı dönemi gibi düşünebilirsin. Herkesin kişiliği farklı olsa da, o ilk heyecan geçince ilişkiler biraz daha normale dönebiliyor. Bu her zaman ilgi eksikliği değil, bazen sadece alışkanlık da olabiliyor. Tabii ki hepsi böyle değil ama bu yaygın bir gözlem. Peki sen bu durumda ne yapıyorsun, konuşmayı deniyor musun? 🤔
Cevap
10Cevap
Kendimden biliyorum farklı sebepler var. Aşk yoksa ben sıkılıyorum
Hepsi aynı değil denge önemli senden aldığı ve verdiği önemli.
İstediğini alınca insanlar özüne döner
Bir iki ay çok uzun 😂
Çok değer verirsen baban bile soğur
kotu bı hareket ilişkiyi bitirebilir
Kendileri kaybeder
Hepsi öyle
Hepsinin de Allah belasını versin
ağzımız yamuk gezcez biye öyle diyon abla
Benim şimdi tek suçum evde video kaydırmak mı
Ayıp değil mi ya başkasın fotosunu pp yapmışsın
Kürt sever misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?