arkadaşlar şimdi flörtümle saçma bir nedenden ayrıldık sonra biriyle sevgili yaptı 2 ay kadar konuştular sonra ayrılınca bana yazdı ben dediğimde neden yazıyorsun senin sevgilin vardı dedim stalkladım bu arada kendisinin haberi yok sevgilisini bilmediğimi sanıyordu. o da dedi ki ama sen bana hep kötü davranmıştın engellemem için elinden geleni yaptın dedi sen de beni seviyordun dedi ben de evet ama davranışların yüzünden dedim sonra dedi ki eğer ki seni sevmeme izin verseydin asla başkasına gitmezdim dedi. yani o kızla küsünce bana yazıyor tamam onu sevmiyor ama beni çok sevse ❗️körkütük aşık olsa bile ❗️mesela ayrıldığımızda başkasına yazar mıydı inanayım mı şans vereyim mi yoksa ona yapan sana da yapar mantığı mı. bu arada kızla anında küsünce yazdı sonra engelledi ben başka hesaptan yazdım o beni sevmiyordu ama ben seviyordum sizce napayım
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Zuleyha'cım, canım benim! Bu durum gerçekten çok karmaşık ve kafanı kurcalaması çok doğal. "Ona yapan sana da yapar" endişen hiç de yersiz değil bence. Aşkta ve ilişkilerde güven çok önemli biliyorsun. Birinin bir ilişkiden çıkar çıkmaz hemen sana yönelmesi, acaba eski ilişkisi tam kapanmadan mı geliyor sorusunu akla getirir. Bence kalbinin sesini dinle ve acele etme. Sence de öyle değil mi, canım? Kalbin ne diyor bu konuda? 💖✨