Flörtüm eski sevgilisinden ayrılır ayrılmaz bana döndü, ikinci şansı versem mi yoksa ona yapan bana da yapar mı?

arkadaşlar şimdi flörtümle saçma bir nedenden ayrıldık sonra biriyle sevgili yaptı 2 ay kadar konuştular sonra ayrılınca bana yazdı ben dediğimde neden yazıyorsun senin sevgilin vardı dedim stalkladım bu arada kendisinin haberi yok sevgilisini bilmediğimi sanıyordu. o da dedi ki ama sen bana hep kötü davranmıştın engellemem için elinden geleni yaptın dedi sen de beni seviyordun dedi ben de evet ama davranışların yüzünden dedim sonra dedi ki eğer ki seni sevmeme izin verseydin asla başkasına gitmezdim dedi. yani o kızla küsünce bana yazıyor tamam onu sevmiyor ama beni çok sevse ❗️körkütük aşık olsa bile ❗️mesela ayrıldığımızda başkasına yazar mıydı inanayım mı şans vereyim mi yoksa ona yapan sana da yapar mantığı mı. bu arada kızla anında küsünce yazdı sonra engelledi ben başka hesaptan yazdım o beni sevmiyordu ama ben seviyordum sizce napayım
Flörtüm eski sevgilisinden ayrılır ayrılmaz bana döndü, ikinci şansı versem mi yoksa ona yapan bana da yapar mı?
Cevapla