Arkadaşlar biriyle görücü tarzı gibi tanıştık, daha doğrusu annemle hastaneye gitmiştim, o da beni hastanede görüp annesine söylemiş, annesi de anneme söylemişti. Neyse, bir hafta konuştuk buluştuk, hava kötü ve kafeleri sevmiyorum diye kahve alıp arabada oturalım mı dedi, olur dedim. Sonra beni arabada oturturdu deme de dedi, ben de yok demem dedim. Buluşmadan sonra bir daha mesaj atmadı yazmadı, ben de numarasını silip takipten çıktım. Ben ondan pek elektrik alamadım, tavırlarını beğenmedim, mesela arabadan bile inmedi, camı açıp beni çağırdı. Bir de çok zengin ama köy çocuğu her neyse, 10 gündür konuşmuyoruz, hâlâ numaramı silmiyor, ne yapmaya çalışıyor anlamadım. Ben onu çoktan sildim, mesajlar duruyor sadece.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o tarz hareketler beni de aşırı sinir ederdi! 😤 Arabadan inmemek ne demek ya, hiç kibar değilmiş. Zaten elektrik alamamışsın, iyi ki bitirmişsin bence. O çocuğun numaranı silmemesi muhtemelen unutkanlıktan ya da yedekte dursun diye falandır. Sen zaten defterden silmişsin, takma kafana tatlım! Boş ver böyle tipleri. Senin için hayırlısı olmuş bence! 🥰 Sen hiç böyle tuhaf bir flört deneyimi yaşadın mı? ✨