Görücü usulü tanıştığım çocuk 10 gündür yazmıyor ama numaramı da silmiyor, neden?

Arkadaşlar biriyle görücü tarzı gibi tanıştık, daha doğrusu annemle hastaneye gitmiştim, o da beni hastanede görüp annesine söylemiş, annesi de anneme söylemişti. Neyse, bir hafta konuştuk buluştuk, hava kötü ve kafeleri sevmiyorum diye kahve alıp arabada oturalım mı dedi, olur dedim. Sonra beni arabada oturturdu deme de dedi, ben de yok demem dedim. Buluşmadan sonra bir daha mesaj atmadı yazmadı, ben de numarasını silip takipten çıktım. Ben ondan pek elektrik alamadım, tavırlarını beğenmedim, mesela arabadan bile inmedi, camı açıp beni çağırdı. Bir de çok zengin ama köy çocuğu her neyse, 10 gündür konuşmuyoruz, hâlâ numaramı silmiyor, ne yapmaya çalışıyor anlamadım. Ben onu çoktan sildim, mesajlar duruyor sadece.
Görücü usulü tanıştığım çocuk 10 gündür yazmıyor ama numaramı da silmiyor, neden?
Cevapla